Kimsesizlik özletse de geçmişimi geriye bakışın geride kaldığı şiirlere gömdüm ölüşlerimi çöl sıcağı kadar yalnızlık sarsa da bedenimi susuzluğu giderir huzurun bereketi hangi hatırayı sakladın bilmiyorum ama biriktirdiklerimin adı yok hala aşk mı sevda mı başından savamazsın samimiyet mi sadakat mi seçemesin ya bazen işte öyle bi şey..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte Öyle Bi şey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte Öyle Bi şey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa öz ve net güzeldi şiir...sonra derin bir sessizlik oldu şarkı bitmişti...çok iyi seçim iki duygu birleşmiş....şiiri çalamıyorum ama şarkıyı çaldım yüksek müsadenizle...
kısa öz ve net güzeldi şiir...sonra derin bir sessizlik oldu şarkı bitmişti...çok iyi seçim iki duygu birleşmiş....şiiri çalamıyorum ama şarkıyı çaldım yüksek müsadenizle...
Tebrik ederim ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir bu güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım daha nice böylesi güzel şiirler yazmanız ve bizlerle buluşturmanız dileklerimle kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi günler diler sonsuz saygılar sunarım....
geçmişe ait unutulmaz ifadelerdi okuduklarım. mazisi olmayanın atisi olmaz. arada hatırlamanın değeri ve faydası çok büyüktür...tebrikler ve saygılar sunuyorum.
Gidenler hele yohmu ! çok güzel bir fon müziği seçimi içinde bulunduğun ruh haliniz olsa gerek Herşey yaşandı geçti Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun arkadaşım sevgiyle selamlıyorum yüreğinizi 🌹🌹🌹
Merhaba FERDA hanım Güzeldi eser, her zaman ki tat ve deminde Kutluyorum, kalemini ve eserini Gönlün abat olsun, huzurla, mutlulukla, güzellikle dolsun, bütün şiirlerin müstesna ŞAH ESER vede benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın