(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ/KANLIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ/KANLIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ne servet ne de şöhret, dostluk en büyük nîmet Dostun birgün ihanet, ettiğinde anlarsın"
Şiirin bu kısmı sanki beni anlatmış evet dost gibi buyuk bi nimet vermis Yüce Mevlam ama dost görünümler de var onlara ekmekle gitsen vile yine taşla vururlar abim
Saygıyla eğildim şiirin önünde Eyvallah abi
Vuslatı kelâm tarafından 2/22/2022 7:16:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vuslatı kelâm tarafından 2/22/2022 7:18:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Ne servet ne de şöhret, dostluk en büyük nîmet Dostun birgün ihanet, ettiğinde anlarsın
Dense de mikrop kirde, kebairi kibirde En geç "o gün" kabirde, yattığında anlarsın."
Macit Üstadım yapılacak tek şey bu şiiri ayağa kalkıp alkışlamaktır. Sizi saatlerce alkışlıyorum ... Muhteşemdi . İyi ki böyle bir şiiri okudum. İyi ki varsınız .
Ne servet ne de şöhret, dostluk en büyük nîmet Dostun birgün ihanet, ettiğinde anlarsın
Dense de mikrop kirde, kebairi kibirde En geç "o gün" kabirde, yattığında anlarsın.
Tek kelimeyle harika duygularla yazılmış doğruları dosdoğru söyleyen muhteşem güzellikte beyitlerdi, kutluyorum tebrikler üstâdım. Sizi okumak büyük mutluluk, her şiiriniz gönlümün şiiri, bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olun.
Dostun birgün ihanet, ettiğinde anlarsın"
Şiirin bu kısmı sanki beni anlatmış evet dost gibi buyuk bi nimet vermis Yüce Mevlam
ama dost görünümler de var onlara ekmekle gitsen vile yine taşla vururlar abim
Saygıyla eğildim şiirin önünde
Eyvallah abi
Vuslatı kelâm tarafından 2/22/2022 7:16:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Vuslatı kelâm tarafından 2/22/2022 7:18:12 PM zamanında düzenlenmiştir.