Yeni bir rüyadan uyanıyordu gözleri ak bir elbiseydi ürperen teni süpürürken geceyi sevişti uzun süre yıldızlarla, ay düşmüş yatağında rüzgar çok uzaklardan eski aryalar sürükledi kulağına çarpa çarpa eskitti saçlarının ipekliğini taştan heykele dönüştü Ilonka...
ne çok kesik vardı aşklı kollarında yılların izlerini topladı yorgun avuçlarına sarı sıcak bir öpüşle iç geçiren dudaklarına yapıştı sözler leylak kokulu kadife kaplı kutudaki saklı sırlara dokundu kapattı tekrar gizli mabedini usulca üç boyuttu geçtiği kapılar biri hüzün, diğeri umut ve aşk her biri davetsiz konuk...
hasret vurmuşken kıyılarına maziyi anaforlar çekti içine takatsiz dizlerinde bir kaç çocukluk beresi ıslak düşlerinde yüzerken karşıdan karşıya defalarca içinden geçirdiği kayıp dualarda dalgalara karıştı gözlerindeki esrarlı mavi o gün bugün gözleri balıkçı kayı/k/p/larında...
kaç kez yıkıldı içinde o saklı dünya ömrün görünmez iplerinde devrilen düşlerinde gerildi boynuna asıldı kolyeden acılar ilmek ilmek asi bir ışıktı yüreği gecenin koynunda yatan uykusu ağır bir bahtla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__ Işık__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__ Işık__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kardeşim Bilmiyorum bu kaçınzı kez okuyuşum haklı başarını yürekten kutluyorum önce
şiirde anlatılan önemli bir efsane olmalı devleşen belki filmleri de çekilmiştir ama benim okuduğum senin o güzel lirik, mistik ve ritmik anlatımınla şiirleşmiş haliydi İlonka'nın aşk ve hüznüne dair
kaç kez yıkıldı içinde o saklı dünya ömrün görünmez iplerinde devrilen düşlerinde gerildi boynuna asıldı kolyeden acılar ilmek ilmek asi bir ışıktı yüreği gecenin koynunda yatan uykusu ağır bir bahtla...
Yürekten kutluyorum sizi.Hakikaten çok çok güzel oldu.Kaleminiz susmasın.Var olun...
ne çok kesik vardı aşklı kollarında yılların izlerini topladı yorgun avuçlarına sarı sıcak bir öpüşle iç geçiren dudaklarına yapıştı sözler leylak kokulu kadife kaplı kutudaki saklı sırlara dokundu kapattı tekrar gizli mabedini usulca üç boyuttu geçtiği kapılar biri hüzün, diğeri umut ve aşk her biri davetsiz konuk...
Nihayet özlem gidereceğiz!...Severek okuduğum şiirlerinizi burada görmek beni hem mutlandırdı,hem umutlandırdı.Bu şiirle ilgili nefisti;dememden çok şiirlerinizin emekyoğun ürünler olduğunu rahatlıkla görebiliyorum.Ayrıca disipline edilmiş,tesadüfe bırakılmaış,ciddi çalışmalra olarak gördüm hep.Benim böyle görmem çok anlam taşımayabilir ama,sonuçta biz sesimizi bir anlamda dışımızdaki dünyaya duyurmayı yeyleriz,bunun için benim görmem,okumam önemli.Yürekten kutladım has şiirinizi.Selam,saygı...
Ilonka yüreğindeki taştan heykelleşti ahh Ilonka hiç uyanmasaydın hiç ışıklar doğan ülkende...
anlatımın koynunda bir gezginci edası.. şiire gönül veren ve şaire kimlik sormayan bir anlauyışın ürünü... şiirle kalmak vepaylaşmak.. ne güzel bir pıortre.. yüreğine ve emeğine sağlık.. selam ve saygıyla.
kaç kez yıkıldı içinde o saklı dünya ömrün görünmez iplerinde devrilen düşlerinde gerildi boynuna asıldı kolyeden acılar ilmek ilmek asi bir ışıktı yüreği gecenin koynunda yatan uykusu ağır bir bahtla...
GÜZEL BİR ANLATIM OLMUŞ...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK.RABATLI
gözlerinde kayıp şarkılar
anlatsan hüznünü
mendilinde oyalanır bitimsiz yaşlar...
Ilonka yüreğindeki taştan heykelleşti
ahh Ilonka hiç uyanmasaydın hiç
ışıklar doğan ülkende...
Efsaneleşmiş bir hikaye okdum adeta. Belkide vardır bilmiyorum ama siz öylesine gerçek anlatmışsınız ki, varmış gibi düşünüyorum her tümcede.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize