Sahillerin tadı yok, kafeler artık bomboş Füme renkli bulutlar kaplamış gökyüzünü Görünmez oldu güneş, caddeler ıssız ve loş Bilemedik mevsimin kışını ve yazını.
Mutsuz olmuş insanlar hiç yüzleri gülmüyor. Umutları kırılmış, hayallere dalmıyor Edebinden susuyor, ahlar yerde kalmıyor Dürüst olan kimseler esirgemez sözünü.
Talihin anahtarı som altından değilmiş. Bir damla sevgi ile kin ve nefret dağılmış Küskün olan gönüller, yar önünde eğilmiş Sevdadan yana söyle, al eline sazını
Artık karamsar oldum, yaşam zevkim kalmadı Arzu ettiğim şeyler zamanında olmadı. Gören mutlu sanıyor kader bana gülmedi Söylemedim kimseye, hayatımın gizini
Çok sevdiğim canlarım, öbür dünyaya gitti Kimi canımı yaktı, kimiler mutlu etti Yaşadığım duygular, beni maziye itti Elbet şimdi pişmansın, vuruyorsun dizini
Bu günler de geçecek, hepsi unutulacak, Geçmişi hatırlayıp gözlerimiz dolacak, Belki de şarkılarda güfte olup kalacak Bolluğa kavuşunca, unutursun azını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyleyemedim Kimseye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyleyemedim Kimseye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz daim olsun değerli Ülkü hocam şiir de yorumda çok güzel beğeniyle okudum keyifle dinledim yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve sevgilerimle
Toprağımın kaleminden ve kadife sesinden yine harika bir şiir okudum ve dinledim. Yürek sesinize gönülden tebrikler can. Gül yüreğinize gönül dolusu sevgilerimle...
Bikere şiirin tekniği çok hoş tam bir zincir gibi art arda sıralanmıs anlam kayması olmadan zefk veren bir yapıdaydı Yürek sesin daim olsun sair Söylenecek daha çok şey var şiir üzerine Ama gözlerim rahatsız Bu yüzden başka sefere diyor Sizi kutluyorum
yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok çok acıklıydı,ders,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem iyiki vatsın, Dua ve selamlarımla.
Acaba diyorum, menzile varan bütün insanlar aynı evreleri yaşıyorlar mı? Yaş ilerledikçe hayatın o cıvıl cıvıl rengi solmaya başlıyor, etrafında tanıdığımız güzel dostlar birer birer eksiliyor, maziye daha çok dalınıyor ve geçmişe olan özlem daha da artıyor. İnsanlık tarihinin ortak kaderi bu mu acaba? Zira şiirle birlikte ben kendime baktığımda halet i ruhiyem bu durumda olduğumu ilan ediyor. İnsanın içinde bulunduğu durumu, ruh halini, duygularını şiir ile kağıda dökme meziyetiniz gerçekten takdire şayan bir kabiliyettir sayın Hoca m. Fon resminize, şiirinize, yorumunuza, yorumlarken ses renginize, sayfa düzeninize baktığımda karşımda gerçek bir sanatçı görüyorum. Siz, sizin gibi güzel insanlarla dolu bir hayat yaşamışsınız. Şimdilerde tıpkı benim gibi renksiz insanların çok olduğu bu dünyada yaşamak zorunda kaldığınız için mazinize özlem duyuyorsınuz. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın Hoca m. Eser yine harikaydı. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Yorumunuz şiirden daha etkiliyd,.Zaman ayırıp.şiir hakkındaki yaptığınız bu yorum beni onore etti. Beğeniniz için çok teşekkür ederim.duyarlı gönlünüz var olsun.
Saygı ve selamlar.