Efkarlanıp dün yine, hicaz şarkılar çaldım Kanat çırpan martıya yürek derdimi saldım Düşündükçe vuslatı, çok uzaklara daldım Yokluğunun sancısı,kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Neler geçer içimden, söyleyemez bu gönül. Yaşayamam ben yoksa, sevgin en büyük ödül. Senden uzak kalınca, her mevsim olur eylül Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Gökyüzünde yıldızlar,her zaman seni sorar. Seyrederken mehtabı , hayalin beni sarar . Cennet olsa her taraf,sen yokken neye yarar Yokluğunun sancısı kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Sana verdim kalbimi, başka birine bakma. Hüzünlü türkü çalıp,beni yürekten yakma Sabretmeye gayret et,asla kavlinden çıkma. Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı, gönlümü derinden yar.
Unutmadım seni ben ,hasretinle yanarım Son bakışın kor gibi,sönmeyecek hiç harım Neler hayal etmiştim,mutluluk kaldı yarım Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
Zaman gelip geçiyor,saçlara aklar doldu. Sam yelleri esince, yüzümün rengi soldu. Bir bilseydin sen yokken,burada neler oldu Yokluğunun sancısı, kalbime vuruyor yar. Vur sineme mızrabı gönlümü derinden yar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
son bakışın kor gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
son bakışın kor gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyiyle harika bir şiir. Şiire emek gerek,şiir olması için,böylesi gibi... Çok güzel bir gönül sesi şiirdi okuduğum. Kutlarım emeğimizi.Esenlikler dilerim.
Şiirin her kelimesi yüreğe saplanan bir mızrak gibi acıttı içimi. Hasret bu kadar güzel mi tarif edilir. Özlem çeken bir insanın duyguları bu kadar mı güzel anlatılır. Bi offff çektirse, karşıki dağlar yıktıracak gibi bir eserdi sayın Hoca m. Çoook kıymetli bir şiire imza atmışsınız. Tablonuz, fon müziği seçimi, yorum ve şiir bütünüyle mest edici bir güzelliğe sahip. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Mavi için çoook çoook teşekkür ederim sayın Hoca m. Onore ettiniz beni. Hayatınızın tüm renkleri hep böyle canlı olsun dileklerimle. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız....
Harika...gönül sesi dizeler,ben şiirim diyor. Kutlarım gönül pınarınızdan süzülen nadide sözcükler etkili bir şiir olmuş. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
yüreğine sağlık çok çok güzeldi kandiliniz mubarek olsun, çok acıklıydı,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla.
Değerli Şairimiz,Tebrik Ederim Kalemin Yüreğin var olsun. Yüce Rabbim Aşk'a dair, Nice Güzellikleri yansıtmayı Her daim doğruları,yazmayı İnsanlığa sunmayı nasip etsin. Selâm ve Dua ile.Sağlıcakla kal
Son bakışı okurken: "Gökyüzünde yıldızlar, her zaman seni sorar. Seyrederken mehtabı , hayalin beni sarar . Cennet olsa her taraf,sen yokken neye yarar" Muazzez Abacının yorumladığı, "Vurgun " geldi aklıma ve şu iki "Seninle cehennem ödüldür bana Sensiz cennet bile sürgün sayılır" mısra yorumlasın şiiri dedim.
Şiiriniz, resminiz ve seslendirmeniz dört dörtlük. Bakışlar böyledir işte sevdiğine kor sevmediğine buz gibidir ve ağzı dili yoktur ama bir bakış çoğu zaman söyler bin söz
Hasret dolu hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Sonsuz selam ve saygılarımla. Hayırlı kandiller diliyorum.
MÜEBBET BİR AŞKA HÜKÜM GİYDİM BEN ❤️
Derdime bir çâre bulamaz hekim Müebbet bir aşka hüküm giydim ben Gariban hâlime acıdı hâkim Müebbet bir aşka hüküm giydim ben ❤️ Türkmenoğlu yaşar günahla böyle Ey Rahmet Elçisi şefâat eyle Bu kemter kulunu Mevlâm affeyle Müebbet bir aşka hüküm giydim ben
Şiire emek gerek,şiir olması için,böylesi gibi...
Çok güzel bir gönül sesi şiirdi okuduğum.
Kutlarım emeğimizi.Esenlikler dilerim.