Bilmediğim bir yürek sevdası bu bendeki. Nerelisin kim bilir, cismin ne ismin ne ki? İçerimde ki bir alev ışıl ışıl yanıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın.
Dalınca hülyalara, hicranların üşütür! Güneş gibi bir sevda yüreğimi ışıtır. Duygularım durmadan her gün seni anıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın.
Hayaldi düne kadar, bugün duydum sesini, Bilmem kime harcadı bunca yıl nefesini? Yüreğimdeki bir his onu huri sanıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın.
Aşk nedir, sevgi nedir, yapamadım bir tarif, Belki ererdim sırra, eğer olsaydım arif. İçimde vesveseler, yüreğim hep kanıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın.
Eğri büğrü yollarda bilmeden aşk aradım, Yalancılar yüzünden sevdalardan ıradım. İnanmazsan inanma yüreğim kıskanıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK SEVDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK SEVDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğri büğrü yollarda bilmeden aşk aradım, Yalancılar yüzünden sevdalardan ıradım. İnanmazsan inanma yüreğim kıskanıyor! Odu düştü sineye demek ki bu sevdanın. Tebrik ederim sevgili üstadım Aşk böyle işte nerden nasıl geleceği belli değil üstelik yakıyor kavuruyor
değerli şairim her zaman ki gibi sayfanızda harikalar yaratmışsınız akıcılığıyla kugusu ve anlamıyla güzel bir eser okudum nice güzel eserlere kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle iyi günlerin sizinle olmasını dilerim
Şarkı tadında, duygu dolu harika bir hece şiiri okudum, bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla. Nice şiirlere.