Bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir atalet, Ne çaba ne çalışma heybeye atıyoruz! Beleşine her şeyi Allah’tan ister millet, Atiye perde çektik haybeye batıyoruz!
Aşktır her şeyin başı bilmeyene umacı, Ne hale koyduk dini sanki torpil aracı, Zihnimizde desise her yerde bir aracı, Helal haram demeden her şeyi yutuyoruz!
Hepimiz bu dünyada bir mihenk taşındayız, Din ancak dilimizde uçurum başındayız, Fitne fücur her taraf dünya telaşındayız, Ne dümenler var bizde yürek hoplatıyoruz!
Kur’an’daki Müslüman olmayı denemedik, Enaniyet zırhını giyince dönemedik, Hırsımızın hırsıyla şeytanı yenemedik, Nefis pazarlarında din alıp satıyoruz!
İmtihan dünyasında sırattan geçmek gaye, Dünyada ektiğini Ukbada biçmek gaye, La ilahe illallah! yoktur başka sermaye, Nankörlük sahilinde yan gelip yatıyoruz!
Ne tinimizde bir his ne nefsimizde gayret, Resulullah görseydi hayret ederdi hayret, Müslüman, encâmını şimdi otur da seyret, Şeytana pes dedirttik düşman çatlatıyoruz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTANA PES DEDİRTTİK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTANA PES DEDİRTTİK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaptığı suç sonunda:Yine şeytana uydum.Deyince şeytan dayanamayıp görünmüş:Benim bile aklıma gelmezdi yaptığın........ Zamanın yaraların gösteren eserinizi yürekten onayladım üstadım saygı ve selamlarımı yolladım.
Bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir atalet, Ne çaba ne çalışma heybeye atıyoruz! Beleşine her şeyi Allah’tan ister millet, Atiye perde çektik haybeye batıyoruz! üstadım günümüzü çok güzel anlatmışınız güzel kaleminiz var olsun hak hakikat hep dile gelsin selam ve saygılar...
Değerli şairim sayfanızda harika duygularla yazılmış eserinizi canı gönülden kutlarım nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Yan gelip yatmak için bahane arıyorduk. Şimdi birde salgın bahanesi çıktı ki; al sana katmerli bahane. Gönlünüze sağlık, tebrik ederim. Selam ve saygıyla...
Bu nasıl bir zihniyet bu nasıl bir atalet, Ne çaba ne çalışma heybeye atıyoruz! Beleşine her şeyi Allah’tan ister millet, Atiye perde çektik haybeye batıyoruz! Üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım Ders çıkarılması gereken dizelerdi Bu imtihanda başarılı olmamız dileğiyle Selam ve sevgiler...
Zamanın yaraların gösteren eserinizi yürekten onayladım üstadım saygı ve selamlarımı yolladım.