Sevilenler sevenler ,gözleriyle anlaşır. Bir göz kalbe girince,içinden atamazsın Konuşmaya ne hacet,özleriyle anlaşır Bir çift gözü yıllarca,asla unutamazsın
Gönüllerden gönüle,su gibi akan gözler Ceylan gibi yaralı, ağlayıp bakan gözler Büyüleyip ardından,peşine takan gözler Bir çift gözü yıllarca asla unutamazsın.
Buluşunca bakışlar ayağın yerden keser. Sevdalanmış başında, kavak yelleri eser. Saplanmış bir ok gibi ,kalbi deştikçe deşer. Bir çift gözü yıllarca asla unutamazsın.
İçten gelen bir bakış,yıldırımlar düşürür. Kalbin çıkar yerinden ,dışarıya taşırır. Hiç farkında olmadan,seni senden aşırır Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
Yudumlarsın aşkını, gözlerden kana kana Ayrılınca ağlarsın, yüreğin yana yana. Ağzın dilin lal olur. tuz basarsın yarana. Bir çift gözü yıllarca, asla unutamazsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asla Unutamazsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asla Unutamazsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevda ve özlem vardı,Hakikat vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
canım hocam... eski aşklar. eski masum aşıklar. eskisi gibi değil artık hiç bir şey hiç bir insan. sevmek hep güzel sevmek hep asilce vuku bulan. sessizce seven gözleri ile seven özlemle aşkın büyüdüğü. hasret. unutamadığımız. unutulmadığımız.
ve şiir.
asil yüreğinizle öyle bir d/okundunuz ki yüreklere.
Sevilenler sevenler ,gözleriyle anlaşır. Bir göz kalbe girince,içinden atamazsın Konuşmaya ne hacet,özleriyle anlaşır Bir çift gözü yıllarca,asla unutamazsın
Ne güzel bir şiir böyle kaleminiz daim olsun sevgili öğretmenim gönülden kutluyorum eserinizi selam ve sevgilerimle
Ülkü Hanımefendi, 7+7 hece düzeni üzerine kurguladığınız "Asla Unutamazsın" Şiiri; kurgu düzeni, anlam ve ifade değeri, uyaklarda kullanılan denge itibariyle hatasızdı, güzeldi ve övgüye lâyıktı. Noktalamalar da yerli yerinde olup, gözü, kulağı rahatsız edecek bir algıya rastlamadan haz duyarak okuduğum bir şiir oldu. Tebriklerimle, başarınızın devamını diliyorum. (Aksakal)
Herhelde böyle bir an yoktur hiç yaşamayan, Bir ömür acısını içinde taşımayan, Aklına geldiğinde biter kavuşamayan, Bir çift gözü yıllarca asla unutamazsın; diyerek destekliyor, duygu yüklü bu şiirin usta kalemini gönülden kutluyorum. Saygılar hocam
Evet. O bir çift göz asla unutulmuyor. İşin garip yanı ise, yıllar bedenleri eskitiyor, yıpratıyor, değiştiriyor ama o bi çift göz hala o ilk bakışta görüldüğü gibi aynı şekilde duruyor, aynı heyecanı veriyor ve insanı gözlerinden tanıyorsunuz. Tebrik ve saygılarımla sayın Hoca m. Yine mükemmel bir esere imza atmışsınız. Bestelenecek kadar güzel ve zengin sözlerle bezenmiş bir şiir. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış ve bizzat seslendirilmiş harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam ve saygılarımla.