Yüreğimde hasretin, hiç bitmeyen sessizlik. Hala ışığın yanar, hiç karartmadım anne. İçimi yakar durur ,tükenmeyen sensizlik, Sularım güllerini, hiç sarartmadım anne.
Fotoğrafın duvarda, gelir gider bakarım, Firketeni atmadım, saçlarıma takarım. Sanki varmışsın gibi ,şömineni yakarım. Yatağın açık durur, hiç kapatmadım anne.
Verdiğin öğütlerde, her zaman bir sır vardı. Yapma dediğin şeyde, mutlaka bir kir vardı. Besleyip büyüttüğün, okuyan fakir vardı. Gözüm gibi bakarım, hiç aratmadım anne.
Öğrettiğin dualar, ezber oldu dilimde. Hırkanı giy derdin ya, yazın bile elimde, Ödül verdiğin kemer, çıkarmadım belimde, Diktiğin menekşeyi hiç kurutmadım anne.
Sahtesinden usandım, doyamadım sevgine, Her yaşımda muhtaçtım, senin müşfik ilgine, Güzel şeyler öğrettin, hayran oldum bilgine Arkandan ağlayanı, hiç avutmadım anne,
Geceler soğuk ama üst örtecek elin yok. Kederimde hüznümde serinleten dilin yok Gözyaşlarım akıyor, silecek mendilin yok. Seni çok seviyorum hiç unutmadım anne.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doyamadım Sevgine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doyamadım Sevgine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah annenize, babanıza rahmet etsin Arkadaşım. Onların ardından hasretle anılması dualar gönderilmesi, şiirler yazılması duygulu da olsa ne güzel. Payımı duygumu aldım gidiyor sevgilerimi sunuyorum.
Vefalı bir evladim annesine serzenişte bulunuşu güzeldi. Bu vesile ile değerli hocamın anneler günü nü kutlar Güzel şiirini tebrik ederim bir gün değil her gün annemizi unutmamamız dileğiyle. Selam ve dua ile.
Anneciğinizin ve ebediyete intikal eden tüm annelerin mekanı cennet olsun. Duyarlı yüreğinizle bizlere yaşattığınız hasretle sevgiyle ve özlemle yad ettik bizler de annenizin güzel varlığını. Güzel yüreğiniz dert görmesin sevgili hocam. Anneler gününüzü kutluyorum can-ı gönülden. Asil ve eşsiz yüreğinizi tüm saygımla selamlıyorum.
Merhabalar Kıymetli Şairimiz. Ömrünün tamamını Evlatları ve Eşi için Feda eden Can Analarımızın bu Özel günleri kutlu olsun Allah onlardan razı olsun. Ölenlere Rahmet Hayattaki Canlarımızı da Sağlık lı huzurlu bir ömür dilerim. Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun. ........Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.
Çok harika, duygu yüklü bir şiir ki tam bir hayırlı elâdın duyguları bu kadar yerinde net olabilir. Yürekten kutluyorum kutluyorum hocam Saygılarımla hoşçakalın.
Mekânı cennet olsun inşallah. Tek kelimeyle harikulâde yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. Tüm annelerimizin günü kutlu olsun. Sonsuz selam ve dua ile.
Öncelikle geçen Kadir gecenizi kutlar tüm insanlığa hayırlar getirmesini dilerim Ayrıca tüm annelerimizin anneler gününü gönülden kutlarım Sayfanızda okuduğum bu güzel eseri yazan kalemi canı gönülden kutlarım tam anlamıyla akıcı bir dille yazılmış anlam bakımından yoğun duygunun harmanlandığı eseriniz yüreklere dokunuyor nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgide kalın sağlıcakla kalın
mübarek Kadir geceniz kutlu ve hayırlara vesile olsun dost bu anlam ve anlatımı ile anne için derin vurgulu gönül sesinizi de kutlar esenlikler dilerim...
Ana başa taç imiş Her derde ilaç imiş. Kişi sultan olsa da Anaya muhtaç imiş.'
Rahmetli annemi bir anneler gününde kaybettim. Üzerinden 12 sene geçmiş. Almadığım gün yoktur belki de. İnsan gerçekten de her yasında muhtaçmış annesine. Allah sizin annenize ve ahiret yurduna intikal etmiş tüm analara rahmet eylesin. Kadir Geceniz de mübarek olsun bu arada. İnşallah güne düşer bu harika şiir. Günümün Şiiri ve kocaman yürekli sayın Hoca mı tebrik ederim. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam..
Onların ardından hasretle anılması dualar gönderilmesi, şiirler yazılması duygulu da olsa ne güzel.
Payımı duygumu aldım gidiyor sevgilerimi sunuyorum.