Kalbimi nadaslayp ,gönlüme kilit vurdum. Mazide kaldı herşey eski günleri bırak Mevsimlerden ilkbahar,kafamdan neler kurdum. Güzel günler yaşadık, çok neşeli ve şakrak
Yaz gelince giderdik bağlara bahçelere. Azıkları koyardık,yamalı bohçalara. Çadırları kurardık,yeşil taraçalara. Verimli toprağımız şimdi artık çok kurak.
Vefasızlık diz boyu,hiç sözünde durmadın. Neden kırıldığıma ,kafanı hiç yormadın. Özünü sorgulayıp, nedenini sormadın. Aynı yerde olsak da, gönlüm senden çok ırak.
Kalmadı itimadım, ne zaman oldun bedhah Zenginle fakir birdir,İstersen ol padişah. Böyle devam edersen,acımam ömrübillah. Bilmem kaç yıl sürecek,yaşattığın bu firak
Gönlüm sevgiyle dolu,hiç karşılık görmedim. Şu geçici dünyada, umuduma ermedim. İçimden geçenleri toparlayıp sermedim. Sevda ötölyesinde ,olamadım bir çırak.
Karşılıklı sevgiler,ne kadar da güzeldi. Kulağa fısıldanan ,duygular çok özeldi. Yeşil renkli yapraklar şimdi artık gazeldi. Bu dünyanın sonu yok,artık geldi son durak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbimi nadasladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbimi nadasladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elinizin emeği beyninizin ürünü olan güzel bir eserinizi beğeniyle okudum okuyanı hislendiren ve doyurucu bir tarzda yazılmış eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Seslendirmeniz ile birlikte harika duygularla yazılmış harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Sonsuz selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Mazide kalan duyguları çok güzel tasvir ediyorsunuz. Eee işin içinde biraz da o günlere özlem de var. Nasıl olmasın? Kaybolan onca güzel hasletlerden sonra insan ister istemez o günleri arıyor. Çook güzel bir şiir okudum/dinledim sayfanızda sayın Hoca m. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam..
Güzel yürekli canım hocam, yürek sesiniz hep de olduğu üzere takdir-e şayan. Şiire ve sanata doyduğum bir yürek bahçesi ki sevgiyle yoğrulmuş sözcükler üstüne ne söylenir ki... Tüm yüreğimle kutluyorum. Hayırlı Ramazanlar diliyorum. Hep hep sevgimle canım hocam
Kalmadı itimadım, ne zaman oldun bedhah Zenginle fakir birdir,İstersen ol padişah. Böyle devam edersen,acımam ömrübillah. Bilmem kaç yıl sürecek,yaşattığın bu firak
Ne yazık ki öyle toprağım kötülükler diz boyu almış başını gidiyor. İnsanın insana verdiği zararı hiç kimse vermiyor, doğayı da öyle kendi ellerimizle mahvettik. Allah sonumuzu hayır etsin diyeceğim de görünen ortada onu bile diyemiyoruz... Geçmişten bugüne harika dizeler okudum kaleminizden, yorum da öyleydi harika... Yürek sesinize ve o kadifemsi sesinize, nefesinize gönül dolusu tebrikler. Gül yüreğinize sevgilerimle...
Kardelen-1 tarafından 4/14/2021 5:07:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kalbi ne kadar nadaslarsanız nadaslayın. Hatıralar iz bırakır. Ve Hatıralar ağlar zaman zaman. Sizin mısralarda ki o güzel yılların özleminde kalır insan,