Yıldızlı gecelerde yanımda hep sen vardın. Aşkına ve sevgine, inanır güvenirdim. Umutsuz günlerimde şefkatle beni sardın. Yalansız sevgileri kemdimce savunurdum
Büyük bir haz duyardım dinlediğim kemandan. Geçmişte zevk alırdım,yaşadığım zamandan. Ayıklardım kendimi,çer çöp ile samandan, Küçük çocuklar gibi,her şeye sevinirdim.
Akrep ile yelkovan rotasını şaşırdı. Hayatın hırsızları,gençliğimi aşırdı. Beyaz güller,bülbülün namesiyle taşardı Duygulanırdı gönlüm onlarla övünürdüm.
Özlemini çekerdim,yağmur cama vurunca Güzel umutlarımın, hayalini kurunca Karşımdaki fotoğraf,ahvalimi sorunca Gizlice ağlayarak, hüzünle sıvanırdım
Bahçemdeki çiçekler sevgisiz boyun büker. Gerçekten aşık olan, cananına dil döker. Karşılıklı muhabbet,şüpheyi kökten söker. Ben de bu güzellikle,yavaşca devinirdim.
Nereye gidersen git ahirettir son durak. Kendine gelmelisin,artık gururu bırak. Gönüller şad olurdu,sona erseydi firak. Hüzün geride kalır,vuslatla avunurdum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmurun Getirdiği Duygular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmurun Getirdiği Duygular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nereye gidersen git ahirettir son durak. Kendine gelmelisin,artık gururu bırak. Gönüller şad olurdu,sona erseydi firak. Hüzün geride kalır,vuslatla avunurdum.
Gurur yapmak, bugün kibir, yarın pişmanlıktır. Bütünüyle büyüleyici bir şiir. Beni bulunduğum yerden alıp, çoook ama çoook uzak yerlere götürdü. İnşaallah günün şiiri olur. Tebrik ve saygılarımı bırakıyorum şiirimize. Sağlıcakla kalınız, vesselam....