(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sarılmam dünya... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sarılmam dünya... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyaya sarılsak da ne olacak değerli dost. Ebediyet diye bir durum olmadıktan sonra. Şiir çok güzel olmuş değerli dost. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Sayfanızda yine güzel eserlerinizden birini beğenerek okudum akıcı anlam ve mana bakımından doyurucu bir eser yüreğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Sevgili "mutluluk mavi çocuk", Şiir, tam da isminize denk düşen kırgınlıkları, duyarlılığı, inceliği, saflığı işaret ediyor, duygusal bir çocuk saflığını taşımaktan vazgeçmemiz yüreğinizde.Yalnızlığınız, olası terkedililmiş gibi görünen terk edişleri, zorunlu vedaları.....insanın ana yurdu, ait olduğumuz doğal mevsimlerin, ilimlerin muhatabı hatta kendisi olan kayaları.,dalgaları, denizleri ve güllere batan dikenleri anlatıyor usul... Burada bir küslük yok.... Sadece kırılmışlık var ve yol;dönüp dolaşıp ölüme gelirken, son noktayı da şu dize koyuyor.. En acı vereni de bu...
"söz küser şiire _aşk çeker gider....!"
Daha ötesi yok şair, ötesinde sadece tek başına kalmayı tercih etmiş yalnız çocuklar, zinciri kırılmış salıncaklar, biraz grileşmiş gökyüzü duruyor, hayat pencerinizden, bakıldığında...
Yukarıdaki tek dize, beni kalbimden vurmuştur, doğrudur.... O yüzden hep derim.... "Biz şiiri bıraktığımızı__:-zannetsek de; en yabancı, yalnız kalmış ya da yalnız bırakılmış halimizde_söz, ses ve şiir bizi bırakmayacaktır...
Çünkü yaşam hep değişir.. Bizim gibi... Ve yaşam, doğa hüzünlenmek, hep ileri doğru bakar umutla.... Bizler de o umudun parçası, yapımcısı oluruz işte bu yüzden, istesek de, istemesek de..
Kutluyor, tebrik ediyor, iyi sabahlar diliyorum... Sevda kuşun kanadında demiş ya usta, ben de umudu hep taşımaktan yanayım.... Tam umutsuz olmak,;dünyaya, iyiliğe, güzelliğe sırt çevirmek, gözden ırak bir yaşayan ölü olmak gibi olacaktır... ;Umudu hiç kaybetmemem iz dileğiyle, tebrikler.. 🤭🕊️
Emeğine yüreğine sağlık
_________________________________Selamlar