Günler bir bir tükenip, hebâ olmadan ömür Yanlış limana demir, atmayana ne mutlu! Tüm gücüyle yüklenip verse de şeytan emir Taate deyip zehir, tatmayana ne mutlu!
Ne mutlu! İncinse de, gönül incitmeyene Diller kem söz dese de, aslâ kin gütmeyene Mahâret, gidebilmek "hiç gelip gitmeyene" İnsanları kendinden itmeyene ne mutlu!
Dünya, ahret tarlası; diken ekme gül varken Deme "secdeler için henüz daha çok erken" Gündüz kepenk indirmiş herkes uykuda iken Seherlerde el açıp yatmayana ne mutlu!
Gâfil zevk-ü sefâda; "felekten gün çalıyor!" Oysa farkında değil gemisi su alıyor... Bir ömürden geriye "eyvâh", "keşke" kalıyor Günahların selinde batmayana ne mutlu!
Ne varsa beşer için bunca izzetüikrâm Beklenen secde, şükür; Yaradan’a ihtirâm "Lebbeyk" deyip Rabbine, her emrine olup râm Helâl aşına haram katmayana ne mutlu!
Bak şu âciz hâline, düşün bir, tefekkür et! Her alınan nefesin bir bedeli var elbet Hayat dediğin ne ki, sürmüyor ilelebet! Dünya için ahreti satmayana ne mutlu!
Îmân en büyük nîmet, sevap kula kâr iken Hakk yolun yolcusuna Yaradan’ı yâr iken Ümmetin sevgilisi GÜL MUHAMMED(SAV) var iken Safını başka yerde tutmayana ne mutlu. Safını başka yerde tutmayana ne mutlu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE MUTLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE MUTLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rabbimiz oku derken vay hâlâ okumayan! Ömür gelip geçiyor, uyan ne olur uyan! Gönüller durulurdu anlaşılsaydı Kuran, Cehalet zincirini kıranlara ne mutlu