Güzel sözler söyleyip ağzından bal aksa da. O kadar doymuşum ki artık midem almıyor. Güvenmem hiç kimseye yeşil ışık yaksa da. İnsaniyet adına beklediğim olmuyor.
Sahte kimliği ile çok insanları yakar. Her gördüğü güzele hemence gönlü akar. Masum kızlarımızı inandırır sahtekar. Bu riyakar aşıklar, hiç hizaya gelmiyor.
Keşke söz dinleseler,takmıyorlar kimseyi. Örf adetler kalmadı,unuttular menşeyi. Aileden habersiz olur gelin güveyi. Bunları düşündükçe,akıl başta kalmıyor.
Metroda gençlerimiz,ellerinde telefon. İhtiyarlar ayakta kulağında mikrofon. Kımıldamaz yerinden,çalsalar da saksafon. Ne kadar uğraşsan da,delik testi dolmuyor.
Gerçekleri söylemek,daima acı gelir. Arif olan insanlar bunu çok iyi bilir. Kendimce düşünürüm,nasıl düzelebilir. Görmüş geçirmişlerin,hiç yüzleri gülmüyor.
Yırtık pırtık kotları giyerler moda diye. Unutmuş benliğini,soruyorum ben niye Aklınızı kullanın , gösterişiniz kime. Kaliteli bir toplum sizlerle çoğalmıyor.
Vatan yeni nesilden başka şeyler bekliyor. Ecdadına layık ol,düşman bizi yokluyor. Tutsak olmuş fikirler,hangi güçler saklıyor. Er meydanı boş kaldı,kimler sizi salmıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Er meydanı boş kaldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Er meydanı boş kaldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yırtık pırtık kotları giyerler moda diye. Unutmuş benliğini,soruyorum ben niye Aklınızı kullanın , gösterişiniz kime. Kaliteli bir toplum sizlerle çoğalmıyor.
Eskiden yırtık giymek fakirlik yoksulluk sayılırken birileri çıktı bunu moda diye yutturdu yutanlar da yutuyor ben de adam reklam yapıyor yırtık giyin diye hemen kapış kapış bu insanlığın çöktüğünün göstergesidir size aynen katılıyorum emeğinize SAĞLIK TEBRİK EDERİM SAYGILAR SUNARIM
Konusu itibariyle de çok yerinde, harika bir şiir. Çok değerli hocam, insanlarda vicdani muhasebe kalmayınca maalesef er meydanı da boş kalıyor. Nicesinden birisi adlı bir şiirin vardır. Tamamı gerçek bir hayat hikâyesidir. İmam Hatip lisesi son sınıf öğrencisi bir kız bana aşık olduğunu söylemişti. Senden büyük kızlarım var diyorum, olsun bana birşey söyle deyip ağlıyor. Kısa keseyim, üç gün nasihat ettim. Bu durumu eşime de anlatmıştım. İnsan olarak hepimiz duygusal varlıklarız. Toy birisi hata yapabilir. Önemli olan onu anlamak, insanca yakışanı yapmaktır. Konusu da anlatımı da, anlamı da çok güzel bir hece şiiriydi o güzel gönlünüzden dökülen. Yürekten kutluyorum. Saygılarımla hoşçakalın.
Her zaman olduğu gibi harikasınız değerli öğretmenim. Kalemin daim olsun. Şiir ve yoruma alkışlar maşallah tebrik ediyorum sizi efendim selamlar sevgiler saygılar sunuyorum ellerinden öpüyorum
vahap ünsal tarafından 2/16/2021 5:35:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Günümüz gençliğine here dörtlüğünde mesajlarla dolu kıymetli eserinizi okudum. Kuşaklar arası çatışma çok fazla baş göstermektedir. Aradaki fark uzaklık gittikçe açılmaktadır. Yeni nesilin bizim kuşak gibi olmasını bekliyoruz ama aynı kuşakta yaşamadık bunu hep istiyoruz o anlamda bzileri dinlemiyorlar, öteliyorlar. Kendilerinin anlaşılmadığının farkındalar. Tabi ki bizler genç kuşağımızın bilgili, başarılı saygılı gördülü kültürlü olmasını istiyoruz, ancak iletişim sorunu dağ gibi büyüyerek araya girmektedir. Umarım orta bir yolda buluşulur. Farkındalık yaratılır. Kıymetli eseriniz güzeldi. Resimde gerçekten çok güzeldi. Sizi yürekten tebrik ediyorum, kutluyorum. Selamlarımla.
Hal-i pürmelalimiz ne güzel dile gelmiş dizelerde. Düşüncelerinize katılmamak imkânsız Ülkü Hanım. Hep gençlere yükleniyoruz da biraz da satırı kendi yanımıza da vurmak gerek diye düşünüyorum.
Nihayetinde onları yetiştiren bizleriz. Bence sorunlu gençlikten öte, sorunlu ebeveynleri bir sorgulamak gerek diye düşünüyorum. Genç, yaşlı herkesin başını iki elinin arasına alıp ciddi bir şekilde düşünmesi gerekiyor.
Yoksa bu gençlikte yeni gelecek neslin ebeyveyni olacak ve kendileri bilmediğinden onlara verecekleri hiç bir şey olmadığından, daha daha eksilerek döngü devam edip gidecek.
Eğitim ahh eğitim . Kilit nokta eğitim. Eğitimli, aydın, sosyal, kültürel değerlerine saygılı, nesil ancak onları bu anlayışla ve inançla yetiştirebilecek ebeveynlerle mümkündür.
Önce sorumluluğunun farkında olmayan yetişkinleri ele almalı . Sonra çocuklara bakarız.
Her geçen gün, bir öncekini aratır duruma geldi. Ne vakit biz böyle duyarsız, umarsız, duygusuz hale geldik. Geçmişi, o eski insanları her gün biraz daha arıyoruz. Çoook güzel bir şiir. Ellerinize, yüreğinize sağlık sayın hoca m. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Gerçekleri söylemek,daima acı gelir. Arif olan insanlar bunu çok iyi bilir. Kendimce düşünürüm,nasıl düzelebilir. Görmüş geçirmişlerin,hiç yüzleri gülmüyor.
Yırtık pırtık kotları giyerler moda diye. Unutmuş benliğini,soruyorum ben niye Aklınızı kullanın , gösterişiniz kime. Kaliteli bir toplum sizlerle çoğalmıyor.
Vatan yeni nesilden başka şeyler bekliyor. Ecdadına layık ol,düşman bizi yokluyor. Tutsak olmuş fikirler,hangi güçler saklıyor. Er meydanı boş kaldı,kimler sizi salmıyor.
Ülkü Ahıska Fondaki resim kendi çalışmam
çok güzeldi,bilgilendiriciydi, vefa vardı, o güzel yüreğine sağlık Ders vardı,çok da acıklıydı, sevgi ve özlem vardı,akıcı ve anlamlıydı, kutluyorum Üstadem Dua ve selamlarımla
Halk edebiyatımız mı desem, halk kültürümüz mü desem bazı güzel sözleri vardır "Buyurun buradan yakın." Tam üstüne bastın." Vs.
Yani burada anlatılanda aynı böyle. Tam üstüne bastınız. Bu nasıl gençlik demeyelimde, nasıl insanlık diyelim. Artık ne çocuklu, ne hasta, ne yaşlı, ne yorgun gören, duyan yok. Çünkü herkes uyuma numarasında, müzik dinleyip dünyaya kulak kapatmada.
duyarlı yüreğinize sağlık çok güzel aslında gündemimizde olması gereken ama hiç gündemimizde olmayan yarın gündemimizi en çok meşgul edecek konu tebrik ederim aslında hep aynı sorguyu yapıyoruz neden bu nesil
Sevgi gününüz kutlu olsun Ülkü hanımcığım , kıymet bilecek olanlara adanmış bir ömürden daha güzel ne var, hepimize nasip olsun ki gençlerimize örnek olalım inşallah .
Her zaman değerlidir gözlemleriniz, yüreğinizin samimiyetini hissettiren şiirleriniz ...yaptığınız tablolar ki onlar zaten şahane.
Güzel yüregine saglik anlamliydi eserin maalesef durumlar pek ic acici degil, benzer bir konuya deginmistim müsadenle asagiya asiyorum
Puslu hava
Son yıllarda ülkemde fitneler inden çıktı depreşmeye başladı gavurların genleri nerde bir fesat varsa gözü gençliğe dikti pisletmek istiyorlar tertemiz gönülleri
Kimi din kisvesiyle kimisi aydınlanma bazileri ateist, deist`likte yalama yaşa diyor dünyada bakma helal harama dışardan besliyorlar bu zehirli dilleri
Agnostik`miş feminist hibrit mozaik taşı, Akrebin kıskacından yap GDO lu aşi Kız erkeğe özensin, erkek,tel etsin kaşı, zevkle aşılıyorlar mis kokulu gülleri
İnancı olmayan genç köksüz ağaç gibidir onun tek ideali yükseklerde kibirdir hümanıstır fark etmez Marx la Ali aynıdır böyle uyutuyorlar tap taze beyinleri
Neden bunlar oluyor, yok mu bizim suçumuz yalancı hürriyet var,dinlenmiyor sözümüz Peki çaremiz nedir, nerde kurtuluş umuz İslämi özlüyorlar yetiştirin gençleri ! Mustafaoglu ilyas
Gerçekleri söylemek,daima acı gelir. Arif olan insanlar bunu çok iyi bilir. Kendimce düşünürüm,nasıl düzelebilir. Görmüş geçirmişlerin,hiç yüzleri gülmüyor.
Gidişat çok kötü zehirden acı Elden bir şey gelmiyor Gülperi bacı
Gerçekleri söylemek,daima acı gelir. Arif olan insanlar bunu çok iyi bilir. Kendimce düşünürüm,nasıl düzelebilir. Görmüş geçirmişlerin,hiç yüzleri gülmüyor.
Doğruları dosdoğru söyleyen harika yazılmış bir şiirdi kutluyorum tebrikler. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Unutmuş benliğini,soruyorum ben niye
Aklınızı kullanın , gösterişiniz kime.
Kaliteli bir toplum sizlerle çoğalmıyor.
Eskiden yırtık giymek fakirlik yoksulluk sayılırken birileri çıktı
bunu moda diye yutturdu yutanlar da yutuyor ben de adam
reklam yapıyor yırtık giyin diye hemen kapış kapış bu insanlığın
çöktüğünün göstergesidir size aynen katılıyorum emeğinize
SAĞLIK TEBRİK EDERİM SAYGILAR SUNARIM