Elime kağıt kalem almak istemiyorum. Alınmayın dostlarım,bu günlerde gerginim. Deniz beni çağırır,dalmak istemiyorum. Masumların hakkını yiyenlere dargınım
Beklediğim olmadı.umutlarım kırıldı. İyilerle kötüler bir potada karıldı. Kimse umursamadı dağlar dağa darıldı. İşte bu yüzdendir ki,bu günlerde durgunum.
Şair olan insanlar duygulu ve hassastır. Sağ gösterip sol vuran,ancak kötüye hastır. Arkadan vurulduysan,ağlayıp hüznün bastır. Akıl almaz işlerle,uğraşmaktan yorgunum.
Verimsiz olan toprak ,sevgi ile yeşerir. Emeğini katarsan,her türlü ürün verir. Haram yoksa temelde,taş bile hemen erir. Armut piş ağzıma düş diyenlere kırgınım.
Tepeden bakanları Allah asla affetmez. Helal kazanmış ise,lüks şeylere sarfetmez. Gücü olmayanları, dışlayıp da safetmez. Kendi gibi görünen insanlara vurgunum.
Sona erdi savaşlar, insanlık şehit oldu. Cenazede barış ve birlik çelengi soldu. Kimse bilmez bu gidiş,cennete giden yoldu. Sanki öz vatanımda dışardan bir sürgünüm.
Kibirli insanları Yüce Rabbim hiç sevmez. Aklı selim sahibi, böylelerini övmez. Haddini bilen adam,muhatabına sövmez. Ruh sağlığım bozuldu,yataklarda serginim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanlık Şehit oldu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanlık Şehit oldu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık üstadım kaleminizi kutluyorum gönül diliniz susmasın harika bir şiir di nice şiirlere diyorum . Üç ayların girişi tüm insanlık için hayırlara vesile olsun inş selamlar saygılar hayırlı akşamlar
Şair olan insanlar duygulu ve hassastır. Sağ gösterip sol vuran,ancak kötüye hastır. Arkadan vurulduysan,ağlayıp hüznün bastır. Akıl almaz işlerle,uğraşmaktan yorgunum.
Şiirinizi beğenerek okudum,yüreğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla.
Değerli toprağım kaleminizden duyarlı bir yürek sesiydi okuduklarım. Harikaydı. Yorumunuz da öyle her zamanki tadında ve zerafetindeydi. Yürek sesinize ve nefesinize gönül dolusu tebrikler. Sevgilerimle...
Güzel olduğu kadar, yaşananlar karşısında insanın içini sızlatan anlamlı şiire ve çoğu yüreğe tercüman olan kaleminize tebrikler sevgili şair,saygılarla
yağmur 1 tarafından 2/12/2021 5:10:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yaz Üstadım hakikat-i pak temiz bir Türkçeyle Özünde mânâ içeren uyumlu bir heceyle Ak gündüzün sükuneti Karanlık bir geceyle Okuyanlar huzur bulsun yazılan her eserde ---------------------------------------------------- ….. Tebrik ediyorum ÜSTADIM …….Bu güzel eseri yazan Kaleminiz susmasın ………Her daim hakikati ve güzel olanı yazsın ………..Başarılarınızın devamını diler ,,,,,,,,,,,,,,,,Sizi Allahü Tealaya emanet ederim ……………Seam ve Dua ile
Şiir bir değil birden fazla yönden takdire şayandır. Sanat ve edebi yönüyle olduğu kadar, ana fikri ve ders alınacak yönüyle de hakkı teslim edilmesi gereken bir konuma sahip. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını diliyorum. Sevgi ve saygılarımla.
Verimsiz olan toprak ,sevgi ile yeşerir. Emeğini katarsan,her türlü ürün verir. Haram yoksa temelde,taş bile hemen erir. Armut piş ağzıma düş diyenlere kırgınım..... Tek kelimeyle harika... gönül sesiniz daim olsun... sonsuz saygılar..