(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEN HİÇ'E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEN HİÇ'E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürek sesimin ekosunu şiirde duydum desem doğrudur. Tatsız tuzsuzluk yer şeyi kokuşturmaya başlamış maalesef. Ya da bize öyle mi geliyor, ruh halimize göre mi değerlendiriyoruz bilemem ama tüm olumsuzluklara rağmen yaşama sarılmak, şükretmek lazım Mecit Aktürk Kardeşim. Baki olana emanetsiniz. Saygıyla selamladım.
Ah Kıymetli Mecit Kardeşim bizde de olmaz olur mu, az çok hepimizde de var ama Allah büyüktür diyoruz. Rabbim imtihanımızı kolay, derdimizi çareler ihsan eylesin, hiç birimizi darda koymasın ve birbirimize dönüp yardım etmemize vesile eylesin.
bir dokunmaya bin âh'ımızın hazır olduğu görünüyor. Çok geniş ve derin mevzular. Her yüreğin bir yangın sebebi var maalesef. Gören, şiir paylaştım sanıyor. Sayfaya yüreğimin yarasının yansıdığını kim, nereden bilsin ki. Ama, siz sebebin "annem" olabileceğini tahmin edebilirsiniz. Konuyla ilgili yıllar önceki paylaşımlarım ve yorumlarımız sayfalarda hâlâ duruyor. "Sessiz Hıçkırık"
Yakında, nasip olursa bir de roman olarak yayımlanacak. ... ... Allah'a emanet olun...
Valla abi şu siteye şiir ekleyince sinirlerimin ayarı bozuluyor.Hem salça oluyorum hem de turşu :)) . İsmimden bin E çıkıyor, lif lif dökülüyorum yerlere.En iyisimi sessiz sessiz hecelere dokunup, kimselere bulaşmadan tabanları yağlamak.Gönül bahçenizin ne kadar dikenli olduğunu az çok bildiğim içindir, Ayakkabısız gezmiyorum merak etmeyin. "Kanadı" kullanmamışsınız, dedim ki ateş üstü ızgaraya bir ayakta ben koyayım :))
Vip üye olmasanız okuduğumla kalacaktım. Madem şiiri okuduğum görüldü bi selam kondurayım istedim işte.
Buralara şiir vs eklemesem de bazen online, günlerce çevrimdışı olaraktan güzel güzel şiirleri, okuyup okuyup uçuyorum.
Benim şiirlerden turşu olmaz, hele salça hiç çıkmaz, boşa ümitlenmeyin.Biraz şiir ekleme isteksizliği, biraz ev ocak çoluk çocuk işler güçler diyeyim.Uzak duruyorum velhasıl.
Ne de olsa heç kimsenin kıymeti yaşarken bilinmezmiş. :))
Bir şiirle bakın nasıl satmışsınız kendinizi kendinizden hiçe.Bu aralar durumlar aynı bende de :) Şükür olsun her günümüze.
Değerli şairim yürek sesinizi mısralarına yansıtmışsın kutlarım sayfanda güzel bir şiir okudum kalem tutan eliniz var olsun nice böyle güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalın sağlıcakla
Neticede ilham Allah vergisi. Yazdığımız bir şiire beğeni ancak şükretmemize ilave bir vesiledir.
Uzun zamandır sitede bulunan bir kardeşimiz olarak siz de bilirsiniz ki; "Bu köşenin amacı en iyi eserleri seçmek değil ilk amaç güne düşen şiirleri ve yazıları okuyucularına kavuşturarak daha çok okunma şansı sağlanmak."
Bence doğru ve yerinde bir uygulama. Kalemlerin gelişimi ve üye kaybının önlenmesi açısından da önemli tabi. Duyduğum kadarıyla en az bir ay kadar bir süre geçmeden tekrar seçim imkânı yok. O nedenle, paylaşımlarımda bu beklenti içinde değilim.
Çok önemli bulmadığımı da tahmin edebilirsiniz.
Önemli olan; yazdıklarımızın öncelikle içimize sinmesi, yüreklere dokunabilmesi. Bunun delili ise gönülde hoşluk, gözlerde yaşlık.
Yazdığım şiirlerle, çok şükür ki, bunu başarabildim, defalarca şahit oldum. Mutluluk veren, okuyanları ağlatabilmek değildi tabi. Mutluluk veren, başkalarının hislerine, duygularına ses olabilekti.
Bu şiirde olduğu gibi yani.
Bir tek siz belirtmiş olsanız da, eminim ki, bu şiiri okuyan, dinleyen çok kişi dizeler içinde kendisini bulmuş, içinden "Aynı ben" demiştir. Zirâ biliyoruz ki, pandemiden de önce maskeli geziyordukta, farkettirmemeye çalışıyorduk.
Bu şiir kurgu değil tabi.
İçinde anne gibi bir varlığın pençesine düştüğü "Alzhaymır" gibi bir illetin evlat yüreğinde bıraktığı hasar da var, hüzün de.
Her şeye rağmen tevekkül, sabır ve dua diyor, imtihanımızı en iyi şekilde vermeye çalışıyoruz.
Nihayetinde bu âleme rahat etmeye değil taat etmeye geldik.
Tatsız tuzsuzluk yer şeyi kokuşturmaya başlamış maalesef.
Ya da bize öyle mi geliyor, ruh halimize göre mi değerlendiriyoruz bilemem ama tüm olumsuzluklara rağmen yaşama sarılmak, şükretmek lazım Mecit Aktürk Kardeşim.
Baki olana emanetsiniz. Saygıyla selamladım.