Kadın parfümü ile cümleleri karıştırıp hile yapıyordu Gözleri ile konuşuyordu bazen bazen boynunun kenarı ama en çok göğüsleri ile konuşuyordu Kelimeler -sanki sığırcık kuşları- dans ediyordu Adam takip edemiyordu kadın nereye koyuyordu noktayı -şaşkın- Ah! Bu yetmezmiş gibi kadın gitti müziği açtı Perdeleri kapadı “Aşıklar” dedi “hep aydınlıkta konuşmamalı” Adam bıraktı noktayı aramayı…
HATA
Görmediler görmüyorlar göremeyecekler… Toz kaçmış gibi çünkü -yahut ceplerine saklıyorlar- gözlerini Bende de hata var -yok değil- Nerede başıbozuk imge gibi dolaşan kadın görsem gittim ona teslim ettim etimi
ŞERDEN BOZMA
Tıraş oluyorum eski bir geminin sert ve keskin hatırasıyla Sakallarım güverteden el sallarken düşüyor köpüklerin arasına Uyanıyorum kan ter içinde sonra sana anlatıyorum uzun uzun Hayra yormak varken şerre yorup küsüyorsun Dilimi ısırırken zihnimi çimdikliyorum Zihnimi geçen seferki gibi…
ZOR SORULAR
Bir çoğumuzun derinden alınmış tırnak acısını bildiği gibi bilmediği bir gerçek değil mi sevmeyi ? Ve yağmur damlasını tutan meleklerde olduğu gibi bu durumu fark etmediği ?
SENİN YERİNE
Yağmur yağıyor gitme Bırak dinsin bekle Otobüs mü bitti trenlerin köküne kıran mı girdi Bilet bulursun yine
Yağmur yağıyor gitme Bırak dinsin önce gözlerimde Sonra gidersin ve ben yanağımı silerim ellerin yerine…
KİRAZ MEVSİMİ
Dudaklarım özledi göğsünün pembe düşlerini Nerede ne yapıyorsan bırak gel Geçirme kiraz mevsimini
SEN DUR
Sen dur ben çıkarım yola Bu şehir avutamaz beni biliyorum Rüzgar tozu toprağı taşır gözlerime de ağlayamam yokluğuna sarılıp boylu boyunca
Sen dur ben çıkarım yola Belki bavul elime yakışır Hüznüm şoförün uykusunu kaçırır Yollar süt dolu göğüslerini açar Başka bir şehir -nakarat gibi- dilime takılır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIKTAN YARIM SAAT ÖNCE OKUNACAK ŞİİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIKTAN YARIM SAAT ÖNCE OKUNACAK ŞİİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirin başlığı da bana, dil altı hapını hatırlatmıştı:) büyükbabam kalp hastasıydı, ne zaman kötü bir haber verecek olsalar hemen birisi; “dil altı hapını getirin!” derdi:) iki arada bi derede okumuştum, yazamamıştım bunu.
Hoşgörüne sığınarak yazdım işte...:)