Ve gün gelir baktığında aynalara garip gelir gördüğün bilirsin susmasını yinede baktıkça gözlerine kimsin diye sorsanda içten içe.. hoşuna gider biyandan güçlüdür aynadaki yabancı dehşetli bir özgüven verir içten içe...
İlmik ilmik işler hayat saflıkdan gelene sinsice yargılamalarla başlar önce bakirdir aslında ilk düşünceler kızgınlık yapar ilk tohumlamayı herşeye isyan eden harlanan yüreklerden kopan ergen beyinler dozu kaçırınca haksızlıklara karşı kamçıladıkça coşan bedenlerine hırs gelir ardından tecavüze ..o da atar tohumları ve seni sen yapan küçük alışkanlıklar birikir kum taneleri misali ve senin hikayen olur dağ gibi önünde geçilcek engel ve saflık kirlendikçe artar bahaneler lekeler büyür gün geçtikçe düşüncelerde.. korkuyla yapılan iyiliklerden cesaretle yapılan kötülüklere yol alır insan..
Ve gün gelir baktığında aynalara susmasını bilir insanoğu..gülüp geçer sinsice.. vicdanın sefilleri oynadığı en özgüvenin olduğu anlardır o anlar çünkü aynada gördüğü şekli almıştır şeytan.. ....... belkide masumdur kimbilir Ama suçlanmalı diyor lekeli düşünceler... rahatlamak lazım.. hikaye senin.. suçla gitsin...şeytana uydum dersin... tabi soran olursa..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.