Sokağın başı İki yarısı savaşın ortası İki derviş Hiç biri değil İkiye bölünmüş kartal Bileğini büken bükene Yekdiğerin kapısı Hangi söz Hangi kâtibin peşinde
Ezildim Üzerimi örttü diğeri Kendime yaslanan ruhuma İnce ince yağsın yağan Nasılsa ayaz yolun üstünde Ölü yıldızların gecede Hükmü bitermiş
Anlatsam İki deniz arası susar Gözlerin uluorta Temiz kim kaldı? Sual etme hikmetinden Kırk yıllık aşina Herkes kendini bilir Muhabbet öylesine güzel ki Sanırsın ki bir tek sen Suçlusun Ve dinlersin sadece...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILDIZ PAYI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILDIZ PAYI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MUHTEŞEM diyeceğim bu şiire. Çünkü yürekten kopan duygular ince ince dile getirilmiş. Çünkü aklı meşgul eden meseleler (d)okunaklı bir şekilde yazılmış. Çünkü sus payı bir kenara itilerek, şiir payı ise yıldız ışıltısında "buradayım" demiş. Ne güzel demiş!
Kürtçe şarkıyla da eser, tam olmuş. YÜREĞİNE ÇOK SAĞLIK OLSUN.
Hiç tanımadığımız bir gönülde Hiç bilmediğimiz bir müzikle Bir an'a takılıp kalabiliyoruz ya Hem pes diyorum Hem benimmiş kadar seviniyorum Elimizde taşıyamadığımız ateşi Yürekte odunla beslemek gibi Bir de ayaklarının altına alanlar var ateşi İster alevliyorlar İster yürüyorlar Tebrikler üstad Üç kere okuyup dinleyecek kadar Güzeldi
Şiirin direktörlüğünü üstlenen imge ve duygular kilometrelerce uzaktan bir yıldız payı parıltı getirerek ruha duygusal bir dinginlik ve hüzün bırakıyor.Yerinde kullanılan kelime ve söylemler estetiksel açıdan harika manzaralar sunuyor.Seyretmesi ne kadar hoş dalıp dalıp kendinden geçiyor insan.Geçerken zihnimizde kurduğu hayaller tatlı bir rüya gibi sanki hiç bitmesin istiyor.
Ummuhan Yıldız; Kalemi bu yönleriyle hayran duyulası, hep okunası, hep takdir edilip özümseten şiirler, eserler bırakıyor beyaz sayfalara.
Yıldızı hiç sönmesin şiirlerinizin.Karanlik çöktüğü vakit hep ışıldasınlar yanıbaşınızda.Hep yol göstersinler umuda ve hayallere karşı.
Esenlik ve iyi dileklerimle tebriklerim şiire ve kelama.
....
-Ramazan Boran tarafından 7/7/2020 5:50:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fon ve şiir müthiş bütünleşmiş. Serbest şiirlerde şair içeriğin sırrının çoğunu kendine saklar. Tıpkı soyut bir resim gibi herkes gördüğünü anlar. O nedenle bir hata yapmamak adına içeriğe ve anladığıma değinmek istemiyorum. Çok çok güzel ve Yıldız/caydı. Tebrikler.