gündüzler ayva tatlısı beyaz kaymaklı gözleri pamuk helva bakar pembe camlı elleri taze lavaş sabahlar buharı üstünde simit hüzün yemek artığı yaşamak ekmek arası
geceler profiterol karası teni su böreği bereketli düşleri süslü pasta aşklar künefe karışımı yarınlar şekerpare ne yana dönsen şerbet bulaşığı. yaşamak! henüz adına tatlı çıkmadı… :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarifi Sizde... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarifi Sizde... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşamak... ? tarifesi zor bi kelime ama tatlı olduğu kadar acı atrafları cabası hangisini soylemek gerekır bilemem ama yazmış olduğunuz şiirlerle bzileri tatlı bır yaşama bağladığınızı soylemek gurur verıcı ve... yaşamak=Şiir= Neslihan YAZICILAR ablama saygılarımla...
ilhangordu tarafından 2/2/2007 10:29:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayy aman allahım bu sabah çok z engin mönü ile karşılaşmak ne kadar da hoş diyeceğim amaaaa. gönül isterdiki yaşam böyle olsaydı. çok hoş betimlemelerme süslenmiş dizelerdil elinize sağlık, okuyanlarada afiyetler diliyorum.. selamlar kardeşime..
Böylesi çeşitli bir menü karşısında insan neye bakacağını neyi dileyeceğini şaşırıyor sevgili dostum tercih etmek de çok zor hep tatlı diyeceğim ama bal yiyen baldan usanır misali ondan da sıkılacağım üstelik bu kadar çok çeşitli bir malzeme yığınını harmanlamakla acaba gerçekten güzel bir şey de ortaya çıkar mı diye sorguluyorum şimdi..Yaşam da böylesi bol çeşnili bir şey ama biraz da o lokanta da misafir umduğunu değil bulduğunu yer felsefesi daha çok hakim galiba .. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
gündüzler ayva tatlısı beyaz kaymaklı gözleri pamuk helva bakar pembe camlı elleri taze lavaş sabahlar buharı üstünde simit hüzün yemek artığı yaşamak ekmek arası
Hayat bu inişli çıkışlı,acı ve tatlı rengarenk çeşidi bol karışım..Kutlarım.
Yaşam sofrasında aperatiflerden sonra Acı biber sunuldu önce Ağzım yandı ama Bekledim yemeğin sonuna kadar Sofranın adabındanmış Bana en son tatlı sunuldu Ama hayat tek öğünden ibaret değil Her öğünün sonunu bekliyorum
yaşamak bu hayatta belki sözde tatlı ama yutunca acaip bir acı geliyor bana...ama yine de şiir çok güzeldi...belki tatlıyı sevdiğim içindir bana güzel gelişi :-))) tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
tarifesi zor bi kelime ama tatlı olduğu kadar acı atrafları cabası hangisini soylemek gerekır bilemem ama yazmış olduğunuz şiirlerle bzileri tatlı bır yaşama bağladığınızı soylemek gurur verıcı ve...
yaşamak=Şiir= Neslihan YAZICILAR
ablama saygılarımla...
ilhangordu tarafından 2/2/2007 10:29:02 PM zamanında düzenlenmiştir.