Kaderin yazgısında yazılan gelir başa İsyan etmek ne hadle müstehakız göz yaşa Baharı bekliyorken sonumuz vardı kışa Saçımızın son teli ağarıyor Mualla..............ms-solmaz
Meryem anamaz gibi sütün kaynağı helal Yusuf’un kuyusunda ezan okuyor Bilal Düştüğü yollarına gece düşüyor hilal Fatih gibi lideri doğuruyor Mualla ............Saffet Kuramaz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Manzara Bu Mualla şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Manzara Bu Mualla şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meryem anamaz gibi sütün kaynağı helal Yusuf'un kuyusunda ezan okuyor Bilal Düştüğü yollarına gece düşüyor hilal Fatih gibi lideri doğuruyor Mualla ------> Saffet Kuramaz
Şiirinize katkı yapmak istedim. Umarım beğenirsiniz... Güzel şiirini kutluyorum. Selam ve dua ile.
Kaderin yazgısında yazılan gelir başa İsyan etmek ne hadle müstehakız göz yaşa Baharı bekliyorken sonumuz vardı kışa Saçımızın son teli ağarıyor Mualla
Geceye düşen güzel şiirdi. Okuyup feyiz aldık. Saygılar.
Ben sizin şiirlerinizi henüz okumadan beğeniyorum. Yani güzel bir ön yargı... Ve hiç pişman olmadım. Tıpkı şimdi olduğu gibi.
Tek tereddüt "prangalı" kelimesinde. Mesela bu kelimeyi arada sesli harf olmadığı için 3 hece sayıyorlar. Ama ben sizin yanınızdayım. Çünkü narada sesli harf olmasa da okurken dört hece telaffuz ediliyorsa dört hece olarak kabul görmeli diye düşünüyorum.
Öncelikle belirtmeliyim ki ön yargınıza neden olan düşüncenizden ve sözlerinizden onur duydum Ahmet Bey, çok teşekkür ederim. Ben de sizin düşüncenizi taşıyorum, ağzımızdan kaç hece çıkıyorsa o kadar sayılmalıdır. O zaman Tren kelimesini biz bir mi sayalım yani, iki heceye ayrılmışken. Sayanlar veya edebiyat otoritesine göre eğer yanlışsa heybemizde her hâlükârda yedek kelime dağarcığı bulunur şüphesiz. Tekrar teşekkürlerimle saygılar sunuyorum.