Hayat denen mevsimin sonbaharıdır artık. Takvimin yaprakları, yavaş yavaş bitiyor. Geriye bir baksana, neler neler bıraktık. Gülşende şeyda bülbül,zar ederek ötüyor.
Umutla bağlandığım,her şey hebaya gitti. Can bildiğim yarenler, bana intizar etti. Maske ile gezenler, artık canıma yetti. Güvendiğim insanlar uzaklaşıp yitiyor.
Kimse bilmez içimi aklımdan neler geçer. Fırtınalar umudu,birden kökünden biçer. Hüsrana uğrasa da,gönül susmayı seçer. Bu kalp artık dayanmaz,hızlı hızlı atıyor.
Zaman ne çabuk geçti,keşke çocuk kalsaydım. Babannemin bağından, kirazları çalsaydım. Gonca olup açarken, aynı dalda solsaydım. Kaybettiğim canlarım,hep gözümde tütüyor
Çizemiyorum artık,rengarenk resimleri Bahtiyar insanların kaybolmuş cisimleri. Ferahlık getirmiyor meltemin esimleri Özenle suladığım, güller yerde yatıyor.
Zifiri gecelerde uyku tutmaz gözlerim. Mazide yaşadığım, mutluluğu özlerim. Nasıl güzel geçerdi,kışlarım ve yazlarım. Zaman beni arkamdan, anılara itiyor.
Saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır. Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır. Saatler yürüdükçe vakit elbet kısalır Candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklımdan neler geçer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklımdan neler geçer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır. Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır. Saatler yürüdükçe vakit elbet kısalır Candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor.
Çok anlamlı her bir dörtlük ayrı bir güzellikte yazılmış Şairi tebrik ederim saygılar sunarım
Tebrikler değerli hocam anlamlı duygulu hüzünlü bir yüreğin seslenişini duydum bu güzel şiirde ömrünüze bereket yüreğinize emeğinize sağlık saygılar selamlar hocam
Ne kadar şanslı bu Edebiyat sitesi üyeleri. Bu değerli şairimiz ve ressam hocamızın yazdığı bu güzel şiirleri okuyor ve o güzel sesinden dinliyorlar. Bir de el emeği göz nuru o yaptığı tabloları da seyrediyorlar.
Hocam o güzel yüreğinize, ağzınıza, ellerinize sağlık. İyi ki varsınız.
saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır şair olan yürekler güzellikten feyz alır saatler yürüdükçe vakit elbet kısalır candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor
bu muhteşem şiiri yazan ve bizlerle paylaşan sitemizin kadirşinas insanı Ülkü hanımı en kalbi dileklerimle kutlar bir ömür boyu mutluluklar temenni ederim on numara beş yıldız candan ve gönülden selamlar saygılar efendim
Bu güzel akıcı içten eserinizi kutlarım
Yüreğinize sağlık
Bayramınızı mübarek olsun
Selam ve sevgiler…