Susuzluk damarına işleyen nehir gibi Yine düştün aklıma, ben inledim can inler Bir gönül boşluğuna saçılan zehir gibi Akıp durdun zihnime bozuldu tüm yeminler
Kaç kez meydan okuyup aşıp geçmek istedim Kaç kez yola koyulup coşup geçmek istedim Kaç kez bentleri yıkıp taşıp geçmek istedim Şafağın sökümünde gözükmedi enginler
Kaç kez kendimden kaçıp harp ettim kıyasıya Kaç kez ölüyü öptüm alnından doyasıya Kaç kez hasreti sildim yürekten soyasıya Ruhumdaki sızıya yetişmedi telkinler...
Nezahat YILDIZ KAYA
***
Toprağa hasret vardır yorgun gönül yurdunda Gidenler mi özlenir kalanlar mı ardında? İnsan bir derman arar onulmayan derdinde Kaç kez sana edildi dua dua âminler.....................Aşkar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUHUMDA SIZI - (BABAMIN ÖZLEMİNE) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUHUMDA SIZI - (BABAMIN ÖZLEMİNE) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatımız boyunca kaç kez ölür, kaç kez diriliriz bilemiyorum Nazom. Her defasında nefesimiz yettiğince, kalbimiz atmaya devam ettiğince bu böyle sürüp gider, çünkü yaşam devam etmekte... Hüzünsel duygularla yazılmış çok güzel bir heceydi can. Gönül dolusu tebriğimle. Sevgimle...
Biz içimizde çok sevdaları taşırız da hiç biri birbirine benzemez, sızımız da Ahmet Bey. Çok teşekkür ediyorum ziyaretinize, yorumunuza. Selamla saygıyla.
Toprağa hasret vardır yorgun gönül yurdunda Gidenler mi özlenir kalanlar mı ardında? İnsan bir derman arar onulmayan derdinde Kaç kez sana edildi dua dua âminler
Diyerek eşlik edelim müsaadeniz ile bu su gibi dizelere Var olun siz Saygı ve esenlik dileklerimle
Çok teşekkür ederim ziyaretinize, bu güzel dörtlükle eşlik etmenize, yorumunuza sevgili Aşkar. Kaleminiz sizi sizden öteye t'aşsın, pir olasınız. Selamla saygıyla.
Ablan da seni, mah yüzünü, hepinizi özledi. Bu gurbet eller değil midir bize sabrı, vefayla öğretip efkarımıza ortak olması.. Seni kocaman kucakladım ana kokulu Ümmüm.