Sana benden geriye kor kızıl akşamları Şimşek çakan bir göğü yaz yağmuru bıraktım Sana demli bir vakit, yalnızlık ilhamları Dipsiz kuyuya çöken ay gururu bıraktım
Üç boyutlu zamandan sana sınırsız öykü Yunus’un eşiğinden sana bitmeyen ülkü Yıllara yara basan sana çobandan türkü Gönül bahçelerinde çöl huzuru bıraktım
Sana mühürlü şafak, sancılı bir tanyeri Sana ziyâsı sönük gün-güneşi serseri Sana sabahı buhran ruh donduran zemheri İklimlerin göğsüne aşk mağruru bıraktım
Sana seven bir gönül bıraktım anlamadın Sana senden de yakın ıraktım anlamadın Sana methiye dizen çıraktım anlamadın Hitabemde son nokta, son uğuru bıraktım
Sana rahatsız eden haramiler devrini Sana duvarı delen bir akrebin zehrini Sana hakir görülen evliyalar şehrini Sana hüzün toplayan tam taburu bıraktım.
Sana deli bir rüzgâr, boynunu bükmüş lâle Sana bir kucak ekmek yaşam denilen çile Sana dünya köşesi sana sağlam bir kale Sana sağlam bir duruş tek onuru bıraktım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY GURURU BIRAKTIM (Arşiv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY GURURU BIRAKTIM (Arşiv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nezahat hanım bu sitede mesaj alma seçeneği genelde kapalı olduğundan sizin de öyle sanıp ilk izni bu şiirinizin altındaki ilk yorumumda istemiştim. "Size mesaj yazmıştım" dememle onu kastettim. Benden kaynaklanan "mesaj yazdım" hatalı ifadesi (doğrusu yorum yazdım olacaktı) için özür diliyorum.
Mesaj kutumda sizin mesajınız yok, sanırım yanlışlık var. Her zaman buralara gelemiyorum bazen yoğun çalşıyorum. Seslendirebilirsiniz. Başarılar diliyorum.
Nezahat hanım şiirinizi seslendirmeye bir kaç gün önce karar verip izin için size mesaj yazmıştım. Dün yakaladığım güzel bir atmosferde seslendirmeyi yaptım, şiirin büyüsü beni izin sürecini tamamlamadan bugün paylaşmaya itti, anlayışla karşılamanızı ümit ediyorum. Bu durumdan dolayı özür diliyorum.
Çok teşekkür ederim, şu ana kadar okuduğum şiirler içinde en güzellerinden biri oldu. Aşağıdaki linkten dinleyebilirsiniz. Yorumunuzu almak isterim. İyi geceler diliyorum.
"Sana deli bir rüzgâr, boynunu bükmüş lâle Sana bir kucak ekmek yaşam denilen çile Sana dünya köşesi sana sağlam bir kale Sana sağlam bir duruş tek onuru bıraktım.
Nezahat YILDIZ KAYA" Yüreğine sağlık değerli şair bacım. Saygılar...
sizi seviyorum şiirleriniz deryanın damlalarından doğan yeni bir kainat gibi yüreğe iyi gelen zaten hayatı güzel kılan da bu değil mi? yorgunluk had safhada lakin varlığımıza delalet bunca duygu.
Ne güzel bir hece şiiri. Şiir, hece ve usta bir kalem bir araya gelince böylesi mükemmel eser oluşuyor. Alkışlar ve tebriklerimle beraber selam ve saygılar sunuyorum.