/Dedim ki sonra "Beni bağışla’’ Gökyüzü yalpalanır Ağır kurşun yer şafağın kalbi Toprak kendi üzerine diz çöker Kâinat zerresinde kapı aralığı Kaf dağında boy veren sümbüller Suskunlukta yürek daralması Ve Hakk’ın yüzü zikirde
Muhacirdir matem kuşları Çığlıklarda toygarlar tükenmiş Rüzgârın ruhunda seyyah satıcılar Bu uğultular ki gönül tutuşturur Saklayın beyaz kelebekleri Düşleri ölüm karası Kül savruğu çöller davalı Gülde ateş aşk derdinde Saki’de mey dolar boşalır İki gözü iki çeşme
Çapraz fişekler saklanmalı şafaktan Telli turnam/ türküler Oyy! "Rabbim" Sen ki müşfiksin İçten yakarış Sende niye ağlar... Hasret kervanları gecede Bir gönül ki; Gönül yolcu ağırlar....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜL SAVRUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜL SAVRUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne denebilir ki afta cömert olan Allah'a onun için tüm yakarışlar ona aşklarından yaşa boğulurlar dost..bu denli bir ulvi resim çizmek herkesin harcı değil kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde...
Yıldız Hocam bizi öyle korkutmuşlar öyle kotlamışlar ki, soka çıkmaya korkuyor, yürürken başımızı yerden kaldırsak, sağa baksak sola baksak Günaha girdiğimizi düşünüyoruz ya da öyle düşünmemizi sağlıyor bizi kotlayanlar. Allah ile buluşma ve bir çok kitap yazan Müteveffa Cafer İskenderoğlu diyor ki, Bizim sofuların anlattığı gibi Allah (cc) yarattıklarını cezalandırmak için bir hesap günü yok! Aksine Kainatı yaratmadan önce Elest günü kendi esmalarından Nur Bedende Yarattığı ve halifesi ilan ettiği İnsanı "“İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn” geriği: hasret gününde kucaklamak için bekliyor diye tanımlıyor. Başında Erbaşın olduğu Diyanetin ücretli memurları, İnanları siyasetin emrine verebilmek için Camilerde hepimizi kandırıyor. Yazdığınız Şiir bende yazdığım duyguları kaşıdı ve dilim döndüğünce yazdım. Kaleminiz Kutlarım. Saygılarımla.
Necati Kavlak tarafından 6/10/2020 9:41:06 PM zamanında düzenlenmiştir.