(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU YEŞİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU YEŞİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi müthiş bir sorgulama, yaratılışa dair. Tesbitler mükemmel, bir kısmının bilimsel yanıtı var, bir kısmının henüz yok. Ayet el kürsi her türlü sırra insanoğlunun eremiyeceğini, bu bilgilerin levh-i mahfuzda olduğunu belirtir. Üzerinde düşünüp algılıyabildiğimizi öğrenmek Allah'ın verdiği beynin doğal görevi. Tamamını öğrenmeye zorlayacak irade, uçuruma götürür. Güzel bir sorgulamaydı. Çok dingin bir kafayla kaleme alındığını zaten seçki de farketmiş. Tebrik eder saygılar sunarım.
Bir birine çapraz anlamlarla oluşturulmuş etkili bir anlatım. Doğrusu değişik bir tarz, ama şiirin ruhunu doyasıya yansıtan güzel dizeler kutluyorum efendim...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ŞİİRDİ..ANCAK BANA BİRAZ YORUM SESİ ZAYIF MI GELDİ NE?....GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .. HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
ya sen dalga söylesene sahiline garezin mi var neden ıslak o dudaklar
neden kilitlidir kapılar ve neden gözü yoktur zindanların neden kördür kuyular
merhaba aşkın güzel kızı tebrikler harika bir şiir ve yorumdu nedensiz soruların toplamıdır aşk nedensiz sevmektir bazen hayat dilimizi lal eden kördür gözleri aşığın kutlar özgürlüğüdür insanın ölümlerden uzak dursun yüreğiniz aşkla kalın
duygulandım düşündüm sesim yeşile kaçtı nutkum mavi de kaldı seni bugün burada görmek benim bugün buraya gelip ilk senin şiirine yorum yapmam tarifi bitmeyecek bir sevinç :)
uzaklar yeşilim sesin yakınım oldu mavim ( sen ) şiirin tatlı bir telaş sonu içime düştü ne desem az
çok sevindim çok kutluyorum seni en gönülden canım arkadaşım tarçınım
Her şey bir damla suyla başladı ve hepsi o bir damla su da saklıydı insan bunu bildiği halde önce suyu kirletti... Su gibi aziz ol kelâm ehli, selam ve saygımla
neden kuşlar değil de kafeslenmez silahlar ve yıldızlar neden ansızın kayarlar
neden ölür bir çocuk neden kırılır bir dal esmiyorken rüzgar..
Neden? bu dünya kme baki kalacak kardeşçe yaşamak varken bu göz yaşları bu yıkımlar neden? duyarlı zarif yüreğine usta kalemine sağlık sevgili şairem teberik ediyor duygularına sağlıklar diliyorum daimi başarı dileklerimle selam sevgiler
Ateşin düştüğü yer bir yürektir çünkü ve o yüreğin yangınlarından kor'lardır düşen ve yakan şair ... Kaç yürek ki , ateşlerde yanar canlar için ? Ve kaç yürekte dumanı tüter ki , dumanı hiç tütmeyen ocakların ? Çok güzeldi şair.Tebriklerimle...
Mert YİĞİTCAN tarafından 3/3/2014 10:33:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Varoluşumuzda kurtulursak eğer transandas değerlerden, iyi -kötü, günah -ceza gibi ...geriye bir tek kalan gerçek olan bizlerizdir. Biz de güneşin karşısında sahte görüntülerden , ıslak elemlerden arınmış bir halde sadece ruhumuz ve zekamızla bulunuruz. İşte bu varlık hayatın üzerine düştüğünde berraklaşır herşey .
Gerçek olanın çılgınlığı ancak bu kadar güzel sunulabilirdi ...herşey su yeşili ...
neden, neden, neden? bunca neden dediğimiz şeyin arasında bunca neden demeye hiç ihtiyacımız yok aslında her şey olması gerektiği gibi zira; ne daha fazla ne daha az bu açıdan bakılınca hayat daha kolay ve çok anlamlı değil mi? çok çok güzel bir şiir ve ona keza bir yorumdu tebrik ve takdirlerimi bırakıyorum güzel yürekli arkadaşım sevgiler kocaman
ya da deniz neden mavi"
Suyun yeşilliği belki de içindeki cennetin suya yansımasıdır!!!
yukapel tarafından 6/18/2016 11:50:51 AM zamanında düzenlenmiştir.