(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ILGIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ILGIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...hülvani baba her gün her güne düşen şiiri aynı cümleyle kutluyorsunuz.
...iyi hoş. "güzel gören güzel düşünür" cihetiyle bakıldığında doğru bir yaklaşım. ama mübarek hemen hiçbir zaman hiçbir şiirin eksiği olmaz mı?
...mesela adamlar sizin "TURAN’İ AK SÜTE KUR-AN’İ MAYA.... (2) " şiirinizi okumuşlar, onlarca yorum yazmışlar, sizi öve öve bitirememişler fakat bir Allah'ın kulu da "hülvani" baba şurada “Hülvani’yem TÜRK’üm gen’ci! Dğilim” mısrasındaki “Dğilim” yazılışında klavye hatası mevcut “değilim” yazılması gerekir diyen olmamış.
…birde üstüne üstlük bu kıtayı aynen hatalı şekilde yorumuna eklemiş.
…hülvani baba bu mesele benim çok ağırıma gidiyor. “körler sağırlar birbirlerini ağırlar” gibi bir durum ortaya çıkıyor ve buda beni çok müzdarip kılıyor.
şirinizde gerçek bir hissed,ş ve yaşantı buldum her dizesi özenli ve duygu dolu denizi derya içinde yaşanan yzılan bu eser için tebrikler saygılar selamlar resimler herşeyi anlatıyor
Sayın AKÇAKAYA; Değerli üstadım,ince ince işlenmiş dantel dantel dokunmuş,yürekten gelen sesi değerli kalem yazmış,edebi ve güzel bir çalışma olmuş,size, şiirinize ve şiir dostlarına kucak dolusu gül gönderiyorum.evrendeki bütün yıldızları sayfanıza serpiyorum, saygı ve selamlarımla
büyütür.Apansız boy verdirtir.Evet çok güzel bir ayindir bu.Aşk da ad
olsun.Şad ol ey aşk
Asım Abi sayfamda yad ettik kaybettik mekanı cennet olsun karede sende varsın şiirdeki resimde
sevgiler