zaafları vardı adem-i beşerin ahmakça cesareti esarete dönüştüren içgüdüleri .. sevişme ütopyasında kavrulmuş / şaşar-ı nefsi karşı koyamadığı bakir düşüncelerle / bir hiç uğruna piç olan zamanları akla ziyan aşka tahsil edilmiş yılları vardı..
zaafları vardı içgüdüsel köprüleri var adım atmaya korkulan ıssızca çalkalanan sisli ormanlar önünde bozkırlar ötesinde yaylalar çağırıyor ama korkular tecavüzde sinsice.. ne köprüye adım atmaya hali var nede ormanı geçmeye..
zaafları vardı kayba sebep alışkanlıkları ahmakça bağlandıkları körü körüne mesela ..alıştı ya kenar mahalle fakirliğine ne haddine çıkmaya cesaret etmek aşık olmak da keza öyle yaşamak sandı hayatı alışınca sevdiğine teslime..
sahip oldukları isteklermi / yoksa hayatmı verdi teselli niyetine mecburi sığınaklar meçhule giden gemi mahzeni rüzgar savursa nereye yolculuk oraya ne gerek bilmeye yada dümene geçmeye.. götürsün gittiği yere.. batmadığı sürece..vardır elbet bir liman .. dercesine kabullenişleri vardı..
zaafları vardı insanoğlunun sarı öküz misali öne iten dostlar da haklıydı hırsları uğruna ezip geçende.. ve cahilce öteleyenlerde.. hep ben bilirim diyeni.. sadece soluk almayı hayat sananıda.. boşverip sallayanı .. maziye dönüp baktığında / son dakka golu atma çabasında olanıda ölüm yaklaştığında.. akla ziyandı belki.. ama içgüdüseldi hepsi.. zincirlerin....
lakin et ete değmeliydi.. etten kemiktendi zincirler.. taaki yorulunca bedenler..beyne özgürlük verdiler.. velhasıl.. çok geciktiler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.