Bağrında tüten hâra ’’hengâme’’ denen hicran Yıldızlar söker durur gözbebeğin nurundan Özlemin başucunda tahta kurulduğu an Yarına bilet alır yedi on vapurundan
Hasretine binlerce derin kuyular kazıp Yararak yarasını bakmak lazım göğsüne Rüya günlüklerine iyi uykular yazıp Sulanmayan çölünü bırakmak lazım düne
Kalbinin örtüsünden sıyırıp geçmişini Çıkartmalı ortaya çocukluk gamzesini O yumru elleriyle ayırıp, geçmişini Yoluna Lâlezarın sermeli tazesini
Kendine sakladığı büyümeyen yanını Kırk senelik ruhuna mıhladığından beri Kaybolan kimliğine yükleyip yarınını ’’Miladî başlangıçtır’’ deyip almalı geri...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâlezar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâlezar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Musa Bey, niye sayfama gelmiyor diye düşünecek olursanız, sayfanıza gelemiyorum, ne de size mesaj gönderebiliyorum. Beni engellemişsiniz. Buradan size bildirmek istedim. Teşekkür selam saygımla.
O zaman ayan olur gönüldeki bahçesi, Ne bir endişen kalır, varsa ne intizarın, Anlaşılır renginden anlamının lehçesi, Huzur veren rengiyle dolar gönül pazarın, diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Saygılarımla.
Lalezar şirinin "’Kimliği kaybolan kadınlar kurak iklimleri doğurur...’’ hikayesi , başlı başına kendi şiir. Esas hikaye yorumlanmalı. Biz "Kaybolan kadın" yaratmayı nasıl becerdik? Bu soru cevap bulmalı.
tebrikler Nezahat Hanım bugün defter tam manasıyla YILDIZ'landı biri serbestte biri hecede biri gündüz de biri gecede yürek sesiniz hep var olsun selam saygı ve dua ile...
Ayak seslerini duydum… Beyaz teninde çamurlu kirli ayaklarına uzun uzun baktım…
Şiirimi yazdım
Bütün şiirlerimi ilk okuyan ve sonsuza sen olacaksın…
Whatsapp seninle şiirim hakkında konuşurken
’’ ablam insan kendi şiirini yazarken ağlar mı?’’ Ben çok ağladım dedim…
Anında o uzaklıkları yok ederek aradın ve hıçkırıklı sesinle ağlayışınla… sohbetimiz
Çocukluğumdan beri bütün kardeşlerim beni daha özel sevdiniz bende sizleri
Lâlezar
Bağrında tüten hâra ’’hengâme’’ denen hicran Yıldızlar söker durur gözbebeğin nurundan Özlemin başucunda tahta kurulduğu an Yarına bilet alır yedi on vapurundan
***
Hasretine binlerce derin kuyular kazıp Yararak yarasını bakmak lazım göğsüne Rüya günlüklerine iyi uykular yazıp Sulanmayan çölünü bırakmak lazım düne
Kalbinin örtüsünden sıyırıp geçmişini Çıkartmalı ortaya çocukluk gamzesini O yumru elleriyle ayırıp, geçmişini Yoluna Lâlezarın sermeli tazesini
Kendine sakladığı büyümeyen yanını Kırk senelik ruhuna mıhladığından beri Kaybolan kimliğine yükleyip yarınını ’’Miladî başlangıçtır’’ deyip almalı geri...
belki de, kendini o iki kıtada buldun, yakın geldin ondandır Ayşe Kardeşim. Aslında bu şiirim kardeşimin bir şiirinin cevabı, devamıydı. Çok teşekkürlerimle sevgiler selamlar.
Hocam çok güzel bir hece şiiri dökülmüş kaleminizden.Şiir hecedir.Hece şiirin mayasıdır. Kaleminizi ve sizi kutluyorum.Nice hece şiirlerine.... Selam ve saygılar.