Sana benden geriye kor kızıl akşamları Şimşek çakan bir göğü yaz yağmuru bıraktım Sana demli bir vakit, yalnızlık ilhamları Dipsiz kuyuya çöken ay gururu bıraktım
Üç boyutlu zamandan sana sınırsız öykü Yunus’un eşiğinden sana bitmeyen ülkü Yıllara yara basan sana çobandan türkü Gönül bahçelerinde çöl huzuru bıraktım
Sana mühürlü şafak, sancılı bir tanyeri Sana ziyâsı sönük gün-güneşi serseri Sana sabahı buhran ruh donduran zemheri İklimlerin göğsüne aşk mağruru bıraktım
Sana seven bir gönül bıraktım anlamadın Sana senden de yakın ıraktım anlamadın Sana methiye dizen çıraktım anlamadın Hitabemde son nokta, son uğuru bıraktım
Sana rahatsız eden haramiler devrini Sana duvarı delen bir akrebin zehrini Sana hakir görülen evliyalar şehrini Sana hüzün toplayan tam taburu bıraktım.
Sana deli bir rüzgâr, boynunu bükmüş lâle Sana bir kucak ekmek yaşam denilen çile Sana dünya köşesi sana sağlam bir kale Sana sağlam bir duruş tek onuru bıraktım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY GURURU BIRAKTIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY GURURU BIRAKTIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakikati anlatmaktır gayemiz Ak süt gibi nurlu pak ve ter temiz Kaynağında billur gibi Türkçemiz Kana kana anlatırız Vesselâm =========================== Çok teşekkür ediyorum Kıymetli Üstadım Bize onur verdiniz Allahü Teala sizden razı olur İnşallah
Duygu yüklü güzel bir şiir kaleme almışsınız. Kardeşim Nezahat Yıldız Kaya'nın kalemine yakışan bir şiir olmuş. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. İyi ki varsınız ve iyi ki bu güzel sanat eserleriniz paylaşıyorsunuz. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Değerli Şairimiz, Anlamlı Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden Kutlarım. Böylesi bir Eser Güne çok yakışırdı doğrusu. Bir ikincisi olurmu olmazmı bilinmezdi çünkü. Sağlıklı Huzurlu Mutlu Umurlu, Güvenli bir Yaşam diliyorum. Saygılar Sevgiler Selâmlar.
Hocam mükemmel bir hece şiirinizi daha imrenerek okudum.Bıraktıklarınızı sıralarken şiir dostlarının yüreğine de çok değerli duygular bıraktınız.Allah kaleminize ve naif yüreğinize zeval vermesin.Selam,saygı ve hürmetler.
bırakılanlar çok iyiydi ama esas muhtaç olduğumuz ikinci dörtlükteki gibi gönül bahçelerinde çöl huzuru idi sayın hocam...on beş senedir huzur arıyoruz millet olarak. severek okuduğum usta işi dizelerdi. tebrikler ve saygılarımla...
Tebrik ederim kıymetli Nezahat şairem kaleminiz yüreğiniz var olsun yine muhteşem bir eser okuduk kaleminizden yüreğiniz var olsun gerçekten dolu dolu bir eser
Sevgimle...