Bir ders vardır içinde elbet gerçeklere döndük sonunda nihayet sağdan soldan nasihatler şimdi hep sabret doya doya sarılmakmış hayat dediğin.. bin nasihada bedelmiş bir müsibet anladık bir virüse yenilerek...
anladıkki değerliymiş genci yaşlısı anladıkki değerliymiş aldığın nefes kasiyer kız .. pazarcı kardeş dostuna yaslanarak baktığın güneş anladıkki doya doya gülümsemekmiş hayat dediğin.. bir virüse yenilerek...
yediğin bi somun ekmek içtiğin bi avuç su gereksizmiş gerisi onca eşya ev dolusu hırsızmış demekki insanın lüks arzusu gelecek planları sinsice gülüyor aradan çalıp çırpmış hırs düsturu hayatından doya doya yaşamakmış anı hayat dediğin anlattı bize o an bir virüse yenildiğin...
meydanlar boş sahiller keza öyle görünmez korkular gerekli demek bize yollar bizim bulutlar bizimmiş çiçekler , böcekler bizimmiş umutlar onlarsız bir hiçmiş lazımmış anlamak için .. anca evden bakabilmek gökyüzüne birde yenilmek bir virüse...
özgüvenli cehalet akla yerleştiyse ne icatlar vardı gereksiz..dolaşırdı elden ele suratlar kat kat boya nispet edercesine aştık geçmişi derken geldik ya dize oysa almalı önce derince bir nefes sonrası yetermiş bir tebessüm..güzelliğe..muhabbete.. anladık mesafeler koyunca bir virüs bize...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.