Gülüşünün sana celp ettiğinde varlığına hüküm yediğimi.. gözlerine sevk aldığımda kaçacak yer kalmadığını.. rüyalarımın hep senle bittiğinde çok geç kaldığımı farkettim..
vururken yüzüne ankara ayazı karlı emek yolları sereserpe soğuğa teslim pembe yanaklar buz tutmuş minik eller arasında panikle kaybolmanın ürkekliğinde parlayan ışıltılı yeşil gözler beyaz ışığı kıskandıracak kadar pervasız.. aniden durup bakışın.. gidecek bir yol bulma çabası laikn bende yanan lanet olası kor körüklenmede çıkmaz sokaklara sapma hevesi yolları dahada uzatma çabası alev alev senle sende kaybolmaya meyilli bir kalp atışı.. teslim olmaya hazır aşkyalanı kanunlarına..
hayatımın kazasıymış mahkemeye yollarındaymışız oysa cezamı kesmişsin acımasızca , nafile .. kırmışsın kalemimi .. hakim sen , kanun sen.. müebbetlik suçmuş gözlerine bakmak .. ve karar verilmiş..ömür boyu hapis. artık yaşamak dediğin teslim olmanın huzuruyla kalmakmış başbaşa..sana..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.