Yakın bi zamanın çok uzağından Ilık düşlerime kayan Bir sen tütsülenir dilime Son sol adımın altındaki bir eski kuru buketten düşen dikensiz gülün eziğinde Yırtık paçadan üşüşen kış poyrazı İçerime uğrayan bir veba gibi Seni hatırlatıyor En çok kırmızısı hani Silik bir müziğin altında sürünürken aromasını Önceni içiyorum yine Ilık ılık Bu tatlı kitaplar dizilisinde aradım kayıplığımdan kalan o şehri Sütunlarından seçtik yerimizi Duaları unutmadan Kuralları yokeyleyip Sanki bıçağın son kesiğinde kanayan bir düşün parçalanmış mağlubiyeti Ellerimiz hüsrana sarılır Biz unutmadık kaderimizi Korku tüter mum alevinde İs gözünden düşenlere şimdi sevdalılar Bana anlatır yokuşların dibe vuruşunu "Vurgun bu"derler Kalbine vurgun Kaçamadan İtemeden Zifirisine çeken gecelerde tarihe atılan bir merdivenin çokça dokunulmuş trabzanından kayan bir damlandan kalırsın bana Azalır git gide giden Belirir ardından nice gün batımları Kurumaz buhran neminde Çocukluğum neşesi Gün döner sesinde Döndüremiyorum artık dünyayı Çıkmaza gebeyim Ya al artık bu tuzağından Çekip ensemi Ya da yakınından bana uzakları seçme nolursun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nemli Uzaklardan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nemli Uzaklardan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.