Geçitler Aşiyan . .. Şimdi Hangi pencerenin başında beklerdin yalnızlığı... Ölümü dolaşan bir çift küçük kanat gibi şehir sokaklarında. . Ufuğa uzanan hangi tonunda doğar güneşin söyle! Ya boğulursa çok su almış limanına seyir trabzanı gönülçiçeklerin! . .. . İkimizi dileyen bir kader yol ayrımlarını çizer ömürden. Bir yarın daha olsun derken sabır taşlarında tutardı yosunları. . Hangimizin fikrini değiştirir zaman bilinmez ama, Öyle bir geçer anılar ki selinde olsa kurur ozaman çıtkırıldım dallarında. .. . .. Akla vurur mudur küçük bir çocuğun akılalmaz sitemleri? Ya masumsa içinde biyerlerinde kilitlediği oyuncak sandıkları. . Elini avutur dinmeyen yazgısında sözünü dize getiremekleri. Ne getirir erinmezken göğe bakan yüzünü hangi kurşeden dökerdi? . .. . Dündü kalan sana şimdi beyaz mevsimlerde! Soğuk bir yelpazesinde ilke konan kartaneleri baharın. . Kapatmayı ayıp gören avuçlarında buketlerine, Geri dönmeyi unutmazdı buğularıyla ıslatmayı penceresini... .. . .. Neydi sefili senden bu yana karalanan masalında direklerin? Neyle silinir zehiri sonu gelmez ayrılık mısralarımızda. . Yaşama dön sevgili diye bağırırsın karşındaki dağlara, Batan yakamozdan geriye kalırken turuncuya akan dileklerin. . .. . Yaklaşmamalıydı böylesine zıt renkleri taşıyan omuzlarımız... Yakışmamalıydı belkide ayalarına gözlerimizin elası, . Nice selasına doğum diye kanan kelebeklerim Kanmamalıydı şuanın beni yanına taşıyan duasına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçitler Aşiyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçitler Aşiyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, çok acıklıydı, şehitler ölmez vatan bölünmez, sevgi ve özlem vardı, vefalı o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.
şehitler ölmez vatan bölünmez,
sevgi ve özlem vardı,
vefalı o güzel yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla her daim.