. .. Kazanmaya değildi bu feryadım... Başımıza bir kaza anmamaya!
Sahice yanan yüreğimin Ansızın şükretmesiydi sillesinde kadere. Öylece seyretmesi ki sefil harebesini İçime ne denli dert olurdu bir bilsen!
Görüyor musun? Ne yaş aradı Ne huzur durdu yönlerimize...
Biz ki Kendine bir türlü gelmeyen, Mesafesi aşrı aşrı tepelerden inme! Çalıkuşlarından ötme limanları Narasında ürkekyen... Sahipsiz yelkenlere sevdalılardık.
Kırık dallardan bitme meyvesinde Ateşlenen bayrağımıza, Bakıpta asi gözlerle bir başka Sabırla çekiyorken isli göndere Ne çok susuyorduk seninle aşka!
Ve hasretti böylesine ortak olmaya alem Böylesine kapanmaya esir vakit!
Sözlerdi saklanan gölgelerin sesinde Gittikçe kaybolan harı nefesinde Hayrı yoran fısıltılardan uzakta Ellerime okunan duaya bir şans vermelisin
Önce yerimi Yüreğindeki yerime sorgulat gülbeşeker! Erken etme kışa bahar çiçeklerini Bilecekleri bir ömürden fazlasıdır inan Bin ömürden hayırlıdır gülüşlerin Hayatım senin ellerindeler... Ve hayat bir bakışına değer! .. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şans Hakeder? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şans Hakeder? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık.
Daha güzel ve kalıcı şiirler dileğimle,
Selamlar sevgiler.