. .. ... Hayatı zorlaştıran ne? Uzun mesailer harcarken gecelerine. Zamanda tutsak gibiyiz herdaim, Ölümüne düşmüşken cezaevlerine.
Bu başlığı susturan kim? Manşetlerde hep yalanlar dizginlenir ki... Karaları bağlar yine bir ikilemler hecelerine. En tepelerdense inmeler halen yokedilir.
Çıkmazın içinde dürülenler nerede? Ha keza korkuyu görmeden ilerleyenler? Cesaretten kokan etler mi kurudu? Yoksa yine büstütün dizeler mi esir?
Suçluyu masumda mı arıcaz her defa? Öldürmeden yaşamak yok mu avuçlarınızda? Kaderden kaçan ey zalim şimdi nerdesin? Bulunduğun yerden ne kadar ilerdesin?
Hedefi konduramayan zamandır asıl! Amacı yoğuramayan ağır basamaklarında, Yörüngeden şaşan ne varsa artık geride Bulutlardan taşan isabetinden yağarsın birbir.
Hangi biri sökülecek iz kalır tabelalardan, Hangi biri dökülecek ağır kelimeleri ağızlarda. Yine mi uyutulacak yer altı koyunlarımız, Derdi karalayacak o ümit tarlarlarında. . .. ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kolay mı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kolay mı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
____________________________Selamlar