Huyum kurumuş Sen hala suluyorsun Tövbe çekmeyi kes artık vicdansız Bu bize çok daha önceden bulaştı Şimdi yorgun Dolu gözlerim Aç bir kıtadın bir kaç mil kuzeyinde Hiç olmadığım kadar irlandalı Pas bir geçitin yamaçlarına İlacıyım hidayetin Hiç sahip çıkılmadı sana Sıyırdı sadece kendi sıratını hikayelerin Giz kalır kaçınarak Okuyorum tabiyatı Başladım bir işe istemeyerekte olsa Ama çok ihtiyacım var Bu şiirin başlığa kadar anlamsız bir sona
temizmiş ellerim Sen hala siliyorsun Süründü suratımıza her günahı kederi Yırtılan ne varsa geriye Çektik sinenin içerisinde sır bir bölgeye Meğer tek kalınca anlıyormuşsun Yaşamayı? Kurtulmanın hayrını kim yordu? Bir kabartmatozu pastayı nasıl bu kadar güzel kabartır? Daha dün deniliyordu halbuki Azaldıkça sana gülen gözü güneşin Silindikçe bir bir sözlerinde nakaratı Peşin peşin Kalanlara eriyordu mağrifeti edebiyatı Vurulmuşa dönerdin Sorarsa sana içerde misin? Bir çukur içindeyim diye bağırışların Alevinde kabararak Arkada bir köşeye çekildin Ödedin vergilerini Verdikçe verdin Gün geldi avuçların boşaldı Artık pişmişliğinde Tutulmayı bekleyen ayın Güneşte bir yer ayırmaya gelince kendine İstediğimiz kriterlere sahip değilsin!
Aklanmışım Upuzun seneler sonra Sen hala karalıyorsun. Bu nasıl bir kin! Çektikçe çektin girdabına Karantinan dışında olmayı diledim bu gece... Sarılmayı bile inan özledim nefretine, Küçük gözlerine baktım yine geçmiş fotoğraflarımda, Masumluk tek onlarda kalmış. Dokunmam! Seyirlik kalsın Kalsın aman Bulaşma bana Bu yıl beni benden almış Kusura bakma ama sana bidaha katlanamam Karadul sfatında tanınırsın Çocukluğum sokaklarında Korkma takılmam... Bağlanmam asla tuzak ağlarına!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnız ve zeki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnız ve zeki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.