. .. ... Bırak şimdi geride ne kaldıysa Orası Orası bize iyi gelecek hayatım...
Yakın kuşlar gibi ötüyorlar Yönü bir pusula gibi tutuyorlar Oradalar bitanem Senin ve benim bölgemde...
Şimdiyi tutsak bir zamanda esir aldı yadlarımız Haklarımızı çaldı gün açan çiçekleri Yarını dileyen bütün yedi verenler gibi Seninle erenlere karışacağız...
Gül hadi Tüm o göktekiler yer ayırsın yanlarına Vermeli kutsallığı namına ateşlenen yüreği Yakarsa diye korkma güzel hikayeleri Özel bir dizenin sonuna bizim için değerdi...
Sanki yaklaşıyormuşcasına kokular... Bereket akıyor tepelerin bulutlarından Bize oralardan bir ben fısıldar İnanki karıştıkça buluşacağız sevgili...
Sana oradan gizli bir söz sakladım İsli gecelerinde bize okursun diye Ümit etmeleri unutmayalım diye yeminle Avuçlarımızdaki toprakta yetişirdi...
Birden ıslatmalı tükenen yerlerimizi Yıl sonlarında başlatmalı yeni türküleri Orda sevgilim Orda bize iyi gelecek ne kaldıysa...
Cennetimizi sunan bir hür kuşa Azaplarlardan doğan mutlu bir varoluşa Süslü hecelerde sunan şiir ocaklarına Ve bizi oraya taşıyacağıma ant olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cennet-i Yanın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennet-i Yanın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
___________________________Saygılar selamlar