(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORONA VİRÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORONA VİRÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Parselleyip devletleri tapuna Güç gösterip korku salma Korona"
Bizim koranadan korkmamıza gerek yok ki! Bağışıklık kazandı Milletimiz, yıllardan beri. Korona'nın ceza ve tevkif evi mi var ki? Korksun çekinsin aziz Türk Milleti... 7 Düveli yendik, KORONA'yı da yeniriz. :))
Allah korusun bizi Allah esirgesin ülkemi ve tüm dünyayı. Bir kabus gibi çötü üzerimize İnşallah can almadan can yakmadan geçer gider ve düşer yakamızdan. İnsanlık için büyük tehdit. Kocaman yüreğiniz dert görmesin. İnşallah geldiği gibi terk eder.
Aşı olduk ilaç bulduk nafile Çoluk çocuk yola çıktık kafile Köyümdeki yaşlı dede Cemil’e Güç gösterip korku salma Korona
Kuş gribinden tavuk gitti verona Tulum çaldı domuz girdi horona Kapital devletti hesabını sorona Soğuk savaş türküsüdür korona... selam ve saygı ile...
Bu zamana kadar korona virüsüyle ilgili birçok şiir yazdılar..Bu şiir en güzellerinden olmuş..Allahin izni ile bu sıkıntıdan kurtulacagimiza inancimiz ve yüreğimiz tamdir :) Yüreğinize sağlık.Cok begendim
trafikte çok bunalır off çekerdim şimdi trafik olsa asla oflamayacağım diyorum
öperim güzel yanaklarından