Gölgelerle eşzamanlı Mahzene benzeyen gözlerindi Bakışlarınla sustururdun Alışılagelmiş dışında Ürkek ve çekingen Kekeleyerek susardım Elinin değdiği kapı tokmağına Güneş doğmazdı...
Derin bir şarkıydı su zambağı Gittikçe serpilip büyüyen Yolcu vakti yaklaştığında Boğazı seyreden mumlar titrerdi Dolanıp dururdu etrafında Beni bir-iki kez sevgiyle öp diye
Sen bana ait bir sır olmuştun Tertemiz ve tutkulu Uyurken gördüğüm sonsuz rüya Gece boyunca Kalem tutan elim titrer Yıldızların üzerini örtmediğim Kor gibi sıcacık… Mektuplar yazardım Özlerdim ayak seslerini
Gökyüzü öylesine yakınımdaydı ki Boğazın süveydasında Dalgaların nefesini duyardım İstanbul beni kıskanırdı kendinden Şimdi anlıyor musun sevgilim! Beni hatırlarken Hayatım hep senindi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Şey Nihandı.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Şey Nihandı.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler yüreğin hislerin göğüne toprağına benzerler Şehirler değişir İnsanlar değişir Zaman bir bir çok şeyi değiştirir Ama şiirler hep aynıdır Seneler geçsede Ya mavinin üstünde gezen buluttur rüzgarın seyrinde Ya da yağmurdur düşer toprağın kalbine
Yaşanması mümkün mutlulukları hayat bundan sonra ötelemesin dileği ile
Değerli şairim gönül sesiniz sayfanızda anlamlı bir esere dönüşmüş insanı yormayan akıcı bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler görmek dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Nasıl gizemli, nasıl büyülü, nasıl da güzel, nasıl da harika betimlemiş sevgilinin varlığını.Yıldız tozu serpilmiş gibi. Kor kor, alev alev
Gözler, bakışlar, eller .. hayranlığı karşısında kekeme olan diller, yürümeyi unutan ayaklar .. Tıpkı bir İstanbul masalına Tıpkı bir anka kanadına benzer gibi ..
"Gölgelerle eşzamanlı Mahzene benzeyen gözlerindi Bakışlarınla sustururdun "
daha ilk dizeden itibaren yani şiirin girizgâhında ne hoş bir karşılama.Sanki içeriye doğru ilerdikçe sizi daha ne güzelliklerin beklediğini hisseder gibi.
Şiirin koridorunda kelimelerden müteşekkil tablolara bakar gibi .. oku oku bir daha seyret .. seyrettikçe farklı farklı hayale dalar gibi.
:Şimdi anlıyor musun sevgilim! Beni hatırlarken Hayatım hep senindi..:
hoş karşılamın finalinde de hoş bir uğurlama.
Kalemin farkı ortada Sunduğu manzaralar için öncelikle teşekkür sonra tebrikler.
Nicesine Ummuhan hanım. Saygı ile.
-Ramazan Boran tarafından 11/15/2019 8:25:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Birbirlerine yakın lakin binlerce kilometre uzaktaymış gibi körelen sevgilerin aksine ardıma baktığımda geride bıraktığım sokakta oynayan çocukların çamurlu ellerini çıkardığı mutlu dolu çığlıklarına ait olacağımı biliyorum…
Şiirlerin konuşmayan dokunulmayan kendi gövdesini taşıyan gizemli dili vardır… Hisseden sesini duyabilir..
Sesini duyan ender güzellikte olduğunuz için Teşekkür ederim…
Duygusallığın hoş bir yeli sedası ve yürek seli. Son derece latif duygularla işlenmişti Ümmüm. İnsan ruhu işte bazen med cezirlerde çalkantılı denizlerde kimi zaman doruklar içini yokluyor insanın. Ne güzeldi şiir ben de bir an duygusallaştım sanki Ümmüm. :) Hem galiba çok özledim seni. Uzaklardan kucakladım tebrik ettim.
Gölgelerle eşzamanlı Mahzene benzeyen gözlerindi Bakışlarınla sustururdun Alışılagelmiş dışında Ürkek ve çekingen Kekeleyerek susardım Elinin değdiği kapı tokmağına Güneş doğmazdı..
Bu güzel şiiri yazan Şairimi KUTLUYORUM... Nice güzeş şiirlere....
Kavuşması imkansız sevdalara vuslatı muştuladın
Elleri kelepçe yürekleri yek kanları aynı damarda akanları ayrılığın kollarına bıraktın
Çok çok güzel olmuş gezindim şiirin içinde üstüm başım şiir koktu ..
Huzura çıksın geceniz