(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Erenler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erenler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İzi kalan kelimeler takılıyor gözlerim…. İnsanın içindeki fukaralık iyileşemez/iyileştiremezsin… Hangi saate dokunursan dokun yol alır gündoğumu günbatımına doğru… Zaman büyüyerek kısalırken arkana bakıp yaşadığın sevgi tokluğuna doğru anılarından ilham alırsın…
Güneşe yakın hissedersin kendini içinde soğumayan yaşama sevinci masumiyet tutan gülüşlerin…
Yılların yıprattığı ağıran bedenine inat bir yağmur damlası olup kurtularak kapını her gün çalan misafirlerini özlemle beklersin… ve hayatın annenin bereketli yoluna benzer…..Bir eline dolup diğer elinden taşan nimeti bölerek yaşarsın… Eren ne demek ?????
Erenler
Hakk’a doğru dönüp hâle ısrarla Gönülde envai ümit derenler Bir lahzâ dinlenip her dem kararla Usanmaz ruhuna sükût verenler
Âdem bu, kâmil mi deli mi olur Ademler hep kelli felli mi olur Hakkın divanında belli mi olur Cefadan safaya âyâ gerenler
Sen, sana uğrayıp aldıysan azık Mecalen yorulmuş başla yola çık Gökkubbe altında kuşa yol açık Şükürsüz dillerdir mülkü yerenler
Şu uçsuz ummanda gölgesi kulu Tabandan tavana adımlar çölü Ölüler diriyken, diriler ölü Bizardır hazana yaprak serenler
Can ve tende doğmak işin esrarı Yozlaşan çatlattı kadim damarı Gam üstüne gamla bozduk ayarı Adam olamadık hâlâ erenler!
Anlamlı Güzel bir eser okudum Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Medineden gelen ses Ebu sıddık'ın ciğerinin ağrıyan yanıydı, an gelip kaybolacağız ... mezar taşlarımız bile kalmayacak.. hepsini bile bile fani dünyaya doyamıyoruz..sadakatı pir bilip koşamıyoruz.. sözler var Kâlûbelâ'dan bilmiyoruz.. Rabbim hepimizi sadık olanlardan vefa bilenlerden eylesin...
tebrik ediyorum çok anlamlı idi şiir..sevgilerimle..
Merhaba değerli kalem Her zaman ki tat ve deminde bir eser Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm eserlerin ŞAH ve benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Canı gönülden kutlarım…
Şahane bir şiir, beğenerek ve haz alarak okudum…
Tebrik ederim…
.................................................... Saygı ve selamlar..