(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sona... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sona... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Kalem Merhabalar Anlamlı dolu Güzel bir eser okudum Seçki isabetli karar vermiş Yüreğine Sağlık, İlhamın bol,Kalemin Kavi olsun. Sevgiler. Saygılar. Selâmlar. Şiir tadında; Hayrlı günler Hayrlı bir ömür dilerim.
Uzun bir aradan sonra gelip güzel şiirleriyle yine kendisini fark ettirip günün şiiri seçilmiş güzel kızım... Sensiz yetim kalmıştı şiir siteleri. Hoş geldin Kızım... Kutluyorum seni...
Şiir bir girdap gibi okuru içine çekti Derinliğini ve içindeki dünyayı gösterdi Hani bazı şiirler vardır sünger gibi,hem bir dünyadır hemde içine bir dünya daha alır Bu şiirde öyle bir güzellikteydi hem bir dünyaydı hemde içinde bir dünya barındıran muhteşem bir şiirdi Yürekten kutluyorum
Hayatın hep, sevgi etrafında döndüğünü düşündüm çeyrek yüzyıldır.. şimdi yarım asıra yaklaşan bir ömürle güven olmadan dünya dönmüyormuş bile, diyorum.
Binanın inşaası güvenle çelikleşir her bir deprem hasar kaydında fay hatları muhakkak temeline oturmuştur geçerken sarsıntılar artçıyı oluşturur. Minyatür çizerken hayatın ihtimallerini ki ihtimal farzdır bana göre doğanın adaletinden her daim etkilenmişimdir. Başarılı şiirdi şairi şiirini kutlarım.
Çocukken hep hayalimdi bulutlara basmak ne zaman yeni bir ayakkabı alsa babam ilkin bulutlara basmayı düşlerdim yeni ayakkabımla yumuşak pamuk gibi düşünürdüm bulutları ve bastıkça ayaklarımla birlikte bulutların içine gömülmek isterdim...
Şiiri okuyunca aklıma çocukluğumdan kalan bu anım takıldı
Sanırım şiiri sitemler içinde yatan bir pamuk gibi hissettim Şiiri nereden tutsan hangi dizeden diğer yanı diğer dizeler eksik kalacak...
Tam kararında bir şiirdi Duygusu bana geçti
Tebrik ederim sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık
Canı gönülden kutlarım…
Şahane bir şiir, beğenerek ve haz alarak okudum…
Tebrik ederim…
.................................................... Saygı ve selamlar..