Kaderlenen zaman gerçeği Nerede kaldınız içtede ki gülümseme Hüzün içinde boğuluyor yaşam İçtenlikten uzak beyin oyunları Aptala döndü ayaklar Boğuldu Akrep kıskacı içinde düşünceler Umutlar hayal ötesi Masal okumuyor gözler Yoksa öldüğünü yeni mi fark ettik Kurtaramadık polyanna seni Merhametsiz kurmuş tuzak Yüzünü görmediklerin vermiş infazını Yutkunluğum yürekte ateş Seni yazan kalemler kırılmış Gülümsemeni anımsatan hikayeler yok artık Gamzelerime yatak sersem yoksun İçimde ki çocuk ip atlamıyor Üzüntümü silip atmıyor Mutsuzluk yelkovanın koluna girmiş Olsaydın kırardın saatleri Acı ve nefret nesilden nesile Zaman azabı yaşar olmuş Cesaretin gözleri nemli Anımsat desem geçmişi Yoksun Güneş soğudu Anlatıyor titrek kar sesleri Polyanna öldü..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..............Polyanna öldü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..............Polyanna öldü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hürsel tarafından 9/2/2019 10:43:02 AM zamanında düzenlenmiştir.