Bir akşam vakti paydos etti kahkahalar Can verdi mevsimsiz denize dalan martılar Sardı gecemi kainat hayalimin solgunluğu Sardı suskunluğumu Zamanlar ötesinden haber veren ses O ses unutmanın unutulmazlığını anlatıyor Anlatıyor kavuşutuğunu sandığun anda kayboluşları O ses ki, o seste ağlıyor Ağlıyor insanlığın duygusal çekirdeği!
O sen misin? benzemiyor sana dudak bükülüşler Benzemiyor sana güz görünümlü baharlar Dilime vuran kirişini kırmış gergin kelimeler Bağıran fırtınalar eşliğinde asarken ahirin zamanını Gün ve gün, gün doğumunu sarıyor yanık tenimin kokusu!
Ay! bağını koparan gecelerden çık Çık artık Bulutlara sığınmadan gel! Gel artık Yaşlarımla düşmeden taşlara topraklara Süzülerek gel ışığıma Uyuyan karanlıklarda gölgeler ölmeden Gel artık Güneş dalmadan kara yagız siyaha Titreyen ayaklarımı sürüklüyor yolun çıkmazlığı!
Sen gelince sevmelerin gelir aklıma Yar dedikçe Tebessümlerin dökülür avuclarıma!
Susmayı öğreten gözyaşlarım Gözüme dayama yol şaşırtan renkleri Boyun bükerek tavır koyma Aldatma beni kokunla! Esme deli deli rüzgar Kırma sığınagım olan gece kapılarını Kırma gök kızılı yol kanadını Aşk tohumu ektim sabahın seherine!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Kırma Gök Kızılı Yol Kanadını şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Kırma Gök Kızılı Yol Kanadını şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜNAYDIN