Bir şiir yazabilsem Çölün ortasında geçit töreni Kervanlardan artan kırıntı Tökezlenir fildişi sessizlik Dervişlerin kutsadığı mühür Kitap arasında kalan aşktır
Bir şiir yazabilsem Kar altında çöl susuzluğu Sırtlayacaksın tutsaklığı Ölçüsünü kaybetmiş ağırlık Yüksekte gezinen kartallar Utancını görmeyecek
Bir şiir yazabilsem Uzadıkça uzayacak tırmanış Ozanlara bırakılan sırlar Meleklerin soluğunda tüy Hayalperestlerin kanatları Nirvana kaybetmiş anahtarını
Keşfederken kendini Mendireğin üzerindeki zincir Tahtı kuran düşünceli Palamarı çözülürken Alacakaranlığın bozuk terazisi Münzevi sese çizilen daireler Şimdi söyle bana? Gezgin Bir şiir yazabilsem Ölü dalda kök yaşar mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Şiir Yazabilsem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Şiir Yazabilsem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmak, yaziya dokmek, duygulari elekten gecirip kirkayagin sirtina yuklemektir misralari. Agir agir suruklenirken kiyidan uzaklasip anafora takilmaktir siir yazmak. Karincanin ayak sesini duymaktir tasin ustunde. Yagmurun ezgisini dinlemektir yaprak ustunde. Bir yetimin sinesinde yumruk olmak Bir seyyahin heybesinde katik olmak Bir mahkumun ayaginda pranga olmak Bir kartalin hanesinde ceylan olmak Bir zalimin baltasinda sap olmanin agirligi Bir asigin gozyasinda serbet aolup pismektir siir yazmak...
Siir yazmanin oyle de kolay bir sey olmadigini bana hissettiren, betimlemelerinin icsel dunyama farkli pencereleri actiran her bir misrana tebrik ve tesekkurlerimle kiymetli bacim, yurektesin, iyi ki yaziyorsun. Kisacasi sen bana hep iyi geliyorsun...
İlk okul birinci sınıfa gittiğim ilk gün elimi o küçücük ellerinle sımsıkı tutarak sınıfa içeriye girişimizi ve elini bırakmak istemeyişimi hiç unutamam...
Okuma azim çalışkanlığın günümüze kadar en büyük aşkın öğrenmek bilgi edinmek sonsuza kadar öğrenmek aşkla yeni bir şey keşfetmişçesine mutlu olmayı senden gözlemledim…
Onun içindir ki ıssız sokaklarımda köşeme çektiğimde birdenbire sesini bana doğrulttuyorsun haylaz çocuk oluyorum karşında…. İlk okul birinci sınıfa gittiğim ilk günkü gibi…..