Eşgalini yitirmiş biletleri çıkarıp cebinden varoluşun anasını belleyerek vardık işte dermişcesine uzun uzun daldı geçmişe. Yitik bir zamandan geride kalan Serinlik urbası giyindi vücudu. Hangi rüzgara tutulsa uçurtması takılıyordu bir yerlere. Bir tren.. Bir istasyon ..Bir ses.. ve kendini yürüyen gölgesiyle.
Sökülse de içindeki ağaç yüzünü yalayan rüzgara aldırmadan Titreyen elleriyle bir sigara yaktı Boynu vurulmuş başaklar gibi göğe savurdu nefesini. Yol gitmiş yolcu halâ Haydarpaşa Gar’ındaydı. Oyup yaralarını geçerken içinden yelkovan kuşları. Birikti alnında öldürdüğü yılları. Astı dudaklarını kör bir şarkıya derinlerinde ’’ah’’ların ülkesi kanadı. Sevgi bu dünyada bir resim arkasına düşülen not kadardı.
Kara bir trenin uğultusuydu şimdi kulaklarında nuzüllü ağrıları yaratan Sis bulutunun içinde Hatıraları topa tutan. Yağmur damlalarını yolladıkça bulutlara Gurbeti gözlerinden akıtan. Gezgin sözcükler takıldıkça boğazına. Kirlenmiş sayıklamaları bir masalda aklayan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi adıma söyleyecek olursam biz okurlar da katıldık o yolculuğa Muhteşemdi! Şiirde önemli olan tekrarlara düşmemek Dolu, dolu tertemiz bir şiirdi Her dizesi birikimin, tecrübenin bildirisiydi Tebrikler, gönül dolusu sevgi ve baki selamlar Mutlu hafta sonu dileklerimle kutluyorum sizi...
Kardeşlik bağları bükülemeyendir.Sevginin serüvenleri sürer hep kırılganlıklar olabilir kimi zaman ama sevgi tutar ucundan üzülseler bile gülerler Allah kardeş payını bıraktı duruşlara şimdi kardeşe sarılma zamanı dostluğumuza nam salan kardeşliği unutmamalı emeğinize sağlık Ferda Hocam şiirinizi sevdim ...
Kara bir trenin uğultusuydu şimdi kulaklarında nuzüllü ağrıları yaratan Sis bulutunun içinde Hatıraları topa tutan. Yağmur damlalarını yolladıkça bulutlara Gurbeti gözlerinden akıtan. Gezgin sözcükler takıldıkça boğazına. Kirlenmiş sayıklamaları bir masalda aklayan.
Gurbet treni ağır gider Dertleri içimize döker Kim gurbeti yaşamadı ki Tekeri üstümüzden geçer..
Güzel duyguları ile müstesna güzellikte hüzünlü bir şiir yüreğimizde hüzünlü duygular estirdi. Allah sevdiklerinize tez kavuştursun güzel dost güzel Hocam.
Her zaman saygı selam ve dua ile..
Ahmet KARA tarafından 8/3/2019 12:39:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayrılışlar hüzünlü oluyor, yerinide doldurmak zaman alıyor hele birde ebedi göçünce daha bir hal alıyor, elimizde olmayan şeylerden, irademizin dışında, gönül hep kavuşmak istiyor vuslata . Konu dağıldı biraz güzeldi şiir tebrikler
duygusu güzel şiirinizi,yazan yüreği kutlarım saygılar selâmlar