İçimde uçan bir balonla Koşuyorum dört nala salıncak mevsimine. Atıp üzerimden kışlık kederleri baharın tadını çıkarıyorum özgürce. Delilikler biriktiriyorum usul usul. çiçekli elbise giydirdikçe hayallerime. Geçiyorum bütün denizleri uyak olup düşüyorum dünyanın gözlerine. Alıp yanıma geciken sözcükleri yakamoz basıyorum yaralarıma tuz niyetine. İki kolumda iki koltuk değneği biri dostluk biri sevgi. Kalbimin içinde çalar durur hep işçi mahallesi. Bir dikişte içerken kuş nefesini kan olur dudaklarımda insan sergisi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuş Nefesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuş Nefesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben ve benden ötesi ben iki farklı karakter,aynı zindanda karşılıklı iki duvar iki fırça iki kutu boya ben siyaha boyuyorum hayatı, o beyaza, birimiz umudu asıyor, birimiz umutsuzluğu aslında biz sağla sol gibiyiz aynı bedende oturur aynı kaburga altında saklanırız birimiz kalp taşırız ya diğerimiz ?
şiiri okuyunca içimden geçenleri yazdım ben şiiri çok sevdim umarım okurlarınızda çok sever
Kurban Bayramının günlerde üçü Akrabaya ermek Bayramın gücü Eş dost görmez isek bizlerin suçu Kurban Bayramımız mübarek olsun. …………. İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..
sevgi bastonuna çok sıkı sarılmak şart...dostun gerçeğini bulmak zor, tabii ki bulunca da kaybetmemek için çaba gerektiren bir kazanım...çok güzel bir şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunuyorum.
İki kolumda iki koltuk değneği biri dostluk biri sevgi. Kalbimin içinde çalar durur hep işçi mahallesi. Bir dikişte içerken kuş nefesini kan olur dudaklarımda insan sergisi..!
İki kolumda iki koltuk değneği biri dostluk biri sevgi, dostluk varsa sevmek elzem,gençte olsan yaşlıda olsan farketmez manalı çok güzeldi şiir, hayırlı bayramlar dilerim saygılarımla
bir nefes olmuş bütün güzellikler rengarenk çiçekler süslüyor umutları yeniden bir heyecan kaplıyor bahar doluyor içimize iç ısıtıyor kırmızı alıyor bütün kaygıları mavili göklerinde bir yakamoz ışığı parlıyor sevinçlerle rıhtımında bir fırtına dinmiş asude yalnızlıklar bir dostlukla can buluyor bir kuş kafesinden bir kuş uçuyor özgür ve olabildiğince...
Kutlarım asil yürekli Melek edalı güzel hocamızı Harika duyguların hoş sedası Çok anlamlı ve çok yüce...
Her zaman saygı ve selamımla, güzel hocama, hayırlı mutlu bayramlar dilerim.
Şahane bir serbest vezin şiiri okudum, özenle seçilmiş kelimelerle ışıl ışıl parlıyordu duygu yumağı dizeler gözlerimin önünde; Bu güzel eseri ve değeli Şaire mi yürekten Tebrik ediyorum. Nice duygulu şiirlere...
iki farklı karakter,aynı zindanda
karşılıklı iki duvar
iki fırça iki kutu boya
ben siyaha boyuyorum hayatı,
o beyaza,
birimiz umudu asıyor,
birimiz umutsuzluğu
aslında biz
sağla sol gibiyiz
aynı bedende oturur
aynı kaburga altında saklanırız
birimiz kalp taşırız ya diğerimiz ?
şiiri okuyunca içimden geçenleri yazdım ben şiiri çok sevdim umarım okurlarınızda çok sever