Ve çokça yağar yağmur Doluca düşer üzerime Her şey bir anda Gece karanlıkta ayda Sabah savaşçının baltasında Yine yükselir ihanet Gök mavisi kanatlarımla.
Ne yürüyorum ne uçuyorum Her şey gökle toprak arasında Ne görüyorum ne duyuyorum Kaşla göz karmaşasında Sıkışıp kalan var aklımda Sen beni ölümüne Kaybettin bakışlarımda.
Düşüp ateşe kül oldum ince bir toz gibiyim Rüzgar olup savurdular Öldüm Kurtulup gittim sandım Cennetle cehennem arasına Yıkık bir şehir kurdular Karşıma çıkan her yolda Ben seni kaybettim.
Şimdi saklımda gözyaşları Göğsüme vuruyor kurşun yarası İçim oldukça ağır sarılmış Düşündürüyor insanı Düşünüyorum da bazen karışmış Kim derdi ki şimdi Kalbim ihanetle tanışmış.
Siyah bir çerçevedeyiz Her yer ıslak buğulu Nemli fotoğraflarım var Görünen o ki Bu gözler benim değil Benim sadece Bakışlarım kayıp.
Renkli gülüşler doluydum Hayli ahenk vardı gözlerimde Bir başka kokardım Kollarım özlerdi yokluğunu Tenim isterdi nefesini Çay ve sigarayla seninle Ne iyi giderdi yıllar İnce bir dokunuştun sen Şimdi tüm düşlerim emekli Zamanı acıyla boğdurdun Ve sen sade bir günde Fırtınam oldun.
Ve şimdi İflah olmayan hayaller Siftahsız karanlık gülüşler Ödenmeyen bedeller var Hepsi önceden daha geriye Bıraktım hesabı yine Borcuna sadık maziye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıp Bakışlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıp Bakışlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir sevgi sesi okudum yüreği güzel insan. Sevgi yükü çok ağırdır, özlemler de sağırdır can insan. Kaleminizi kutlarım. Huzur koksun her anınız can yoldaşım...
Yüreğine emeğine sağlık
_______________________________Selamlar