Sen hiç sevmediğim biri olsaydın Hiç tanımadığım biri, hiç görmediğim Hiç dokunmadığım bir ten kalsaydın Varlığın yara olmasaydı keşke Ne bileyim hiç doğmasaydın mesela İmkansız da olsa bir düş işte Yılda tek mevsim son bahar olsaymış Duymasaydım seni türküler içinde Bulmasaydım gözlerini son sigaramda Çizmeseydim resmini duman duman Kalıp içimde yanmasaydı keşke Söndürmeseydim kül tablasında Bir çay içmeseydik penceremde Boğulmasaydık kan kırmızı deminde Yorulmasaydık yıllar içinde Sen olmazdın belki, ben olmazdım Kader yada şanssızlık olmazdı Kan revan dolmazdı kadehler Acılı kalmazdı tadı Zifiri olmazdı geceler Ve şimdi kolunda hayallerimle Uyan gözlerimin derinliğinde Tutun yollara tutunabildiğince Tutunursun şeytani ellerinle Son vedasında hoşça bir günde Kal diyen dilimin zehriyle Adı bahtiyar olsun ayrılığın İnce bir hesabın varlığını Yokluğumla ödüyorum Üstü kalsın neyim varsa artık Şimdi git gidebildiğin kadar Git ulan git mahşere kadar Bittin ile gittin arasında Yalancı bir şehir kur kendine Sittinsene uğrama gözlerime. . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sittinsene şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sittinsene şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.