Bilirim ki Sonuncu yolculuktu bu Bir nefes daha çektim sensiz Bir sigara daha yaktım duman duman Uykular mı kaçıyordu kahrımdan? Gecenin şerrine takılmışım gibi Biraz biraz gidiyorum galiba Azar azar işitiyorum şehrin sesini Siliniyor muydu ayak izleri? Ve günlerden ertesi miydi? Ne kadar yakın, ne kadar çabuk Ayrılıkla dolu gözlerinden Sen kaldın, ben gittim Sessizce.
Ruhum acıyla harman şimdi Yaman bir kenti bıraktım geriye Olur da bir gün özlediğinde İlk güne dair her şey Fotoğraflarımdaki o Mavi gözlerimde.
Yavaşça duvara yaslanıyorum Alışmaya çalışıyorum Sırtımda buz gibi nefesin Isınmaya duruyorum Ve güneş Doğudan batıyor yine.
Beyhude caddelerim var İsli gökyüzü kadar kurak Bir söylenti var ancak Çöllerin adı geziyor dillerde İzlerimi sürüyorlar şimdi Saplanıyorum yeryüzüne Yer yer bataklık niyetine Yalnızım gibi sanki Bakıyorum ki yalnızım Sildiriyorum her şeyi.
Hızlıca hayaller kuruyor Hızlıca uyanıyorum Uykular harammış gibi Üstüme kalıyor gözlerin Akılma geliyor da sözlerin Yine ihanetlerdeyim Bir depremle sirkeleniyor Bir rüzgarla savruluyorum Ve suyla yıkanıp Seni Ellerimle örtüyorum.
Biz selamsız daha iyi Ve daha anlamlı kalırız En azından tertemiz Uzaktan daha kolay her şey Mesela unutması, kaybolması Yok olması kadar anlamlı Kalması kadar zor Gitmesi gibi sessiz
Ben mutlu Sen çaresiz
Sebepsizce sevmiştim seni Geceden sabaha varmadan Koşulsuzca gittim gizlice Gün güneşe değmeden Bıraktım ellerini Sessizce.
. . .
GÜN GÜNEŞE DEĞMEDEN Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Güneşe Değmeden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Güneşe Değmeden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustaca yazılmış şiirinizi o kadar içten o kadar sevgi dolu, bir o kadar da hüzün verici güzellikte yazmışsınız ki bir solukta beğenerek okudum. Çok sabırlı bir çalışma ve bir o kadar da gönül dolu sevgiler